{{ctrl.notification}}
چطور در سفرهای خارجی به جای رزرو هتل اقامت رایگان داشته باشیم

تا حالا چیزی به اسم کوچ سرفینگ و کاناپه گردی به گوشتون خورده! می دونین چطوری میشه هزینه های رزرو هتل رو در سفرهای خارجی، حذف کرد و خیلی مقرون به صرفه تر سفر کرد؟ ما تو این مطلب تصمیم داریم بهتون روشی رو معرفی کنیم که با استفاده از اون می تونین در سفرهای خارجی به جای رزرو هتل از اقامت رایگان بهره ببرین و ارزون تر سفر کنین. با آواسیر همراه باشین.

coachsurfing

چطور در سفرهای خارجی به جای رزرو هتل اقامت رایگان داشته باشیم؟

خیلی وقت ها، هزینه های بالا سفرهای خارجی، باعث میشن که برنامه های سفرمون رو به تعویق بندازیم و یا کلا بی خیال سفرهای خارجی بشیم، حالا تصور کنین با کمک کوچ سرفینگ که در ادامه راجع بهش بهتون توضیح می دیم، می تونین مقدار قابل توجهی از هزینه های سفرتون رو کاهش بدین، فقط کافیه از طریق راهکارهای خرید بلیط هواپیما ارزون قیمت، به صورت اینترنتی بلیط هواپیما سفرتون رو بخرین و با خیال راحت با کمترین قیمت سفر کنین.

اقامت رایگان در سفرهای خارجی

کوچ سرفینگ چی هست؟

کوچ سرفینگ یک شبکه اجتماعی محبوبه که تو کشورهای مختلف، حسابی بین گردشگرها طرفدار پیدا کرده. در واقع کوچ سرفینگ یه سایت برای پیدا کردن محل اقامت رایگان تو کشورهای مختلف هست که میزبان ها و گردشگرها با عضو شدن در این سایت، با هم ارتباط برقرار می کنن و می تونن از شرایط و فضای عالی که این سایت در اختیارشون قرار میده استفاده کنن تا ارزون تر سفر کنن. میزبان هایی که حاضرن یه اتاق و یا یه جای خواب رایگان به گردشگرهایی که به شهرشون سفر می کنن بدن، عکس مکان مورد نظرشون رو داخل سایت میزارن و گردشگرهای عضو سایت با بررسی قوانین میزبان می تونن به میزبان مورد نظرشون درخواست بدن و اگه شرایط هر دو طرف هماهنگ باشه از اقامت رایگان در سفرشون لذت می برن. جالبه بدونین که میزبانان کوچ سرفینگ هم اکثراً خودشون گردشگر هستن و شما می تونین علاوه بر اقامت رایگان از تجربیات گردشگری شون هم استفاده کنین و حتی می تونین برای تشکر شما هم تو کشور خودتون میزبان شون باشین.

پروفایل در کوچ سرفینگ

اقامت رایگان در کوچ سرفینگ

چرا به میزبانان کوچ سرفینگ اعتماد کنیم؟

شاید این سوال تو ذهن شما هم به وجود بیاد که چطوری می تونیم به آدمی که توی سایت باهاش آشنا شدیم اعتماد کنیم؟! کوچ سرفینگ با سه هزار کاربر فعالی که داره، نشون دهنده یک سایت معتبره و سفر کردن از طریق این سایت می تونه خیلی امن و بدون دردسر باشه ولی در نهایت اعتماد کردن به میزبان هم برای هر گردشگری اهمیت داره و بهتره بدونین که سایت کوچ سرفینگ بهتون این امکان رو میده که میزبان تون رو بر اساس جنسیت و یا مجرد و متاهل بودن انتخاب کنید. در ضمن می تونین از نظراتی که سایر گردشگرها راجع به تجربیاتشون در خونه میزبان داخل سایت می نویسن استفاده کنین و یا حتی با گردشگرهایی که قبلا مهمان میزبان موردنظرتون بودن  از طریق پروفایل شان در سایت کوچ سرفینگ ارتباط برقرار کنید و با کاهش هزینه های رزرو هتل در سفرهای خارجی، خیلی مقرون به صرفه تر سفر کنین.

اعتماد به میزبان کوچ سرفینگ

استفاده از سایت کوچ سرفینگ چه مزایایی داره؟

استفاده کردن از تجربه های سفر دیگران

بیشترین کاربر های سایت کوچ سرفینگ رو جهانگردها و گردشگرها تشکیل میدن، آدمایی که اهل معاشرت و سفر، آشنایی با افراد جدید و شناخت فرهنگ های مختلف هستن، به همین دلیل دوستی ها و آشنایی های زیادی از طریق این شبکه اجتماعی بین کاربر ها پیش میاد و این یه فرصت فوق العاده است که بهتون این امکان رو میده که از تجربه های گردشگرهای دیگه استفاده کنین و یا حتی با هم همسفر بشین.

تجربه های سفر

درک متفاوتی از فرهنگ و زندگی مردم کشورهای مختلف

اگه شناخت فرهنگ و آشنایی با سبک زندگی در کشورهای مختلف، واستون جزو جذابیت های سفر خارجی هست، استفاده از سایت کوچ سرفینگ و چند روزی زندگی کردن با آداب و فرهنگ مردم یک شهر  می تونه درک و شناخت متفاوتی از فرهنگ و زندگی مردم یک کشور جدید بهتون بده. 

 فرهنگ و زندگی مردم کشورهای مختلف

امکان اقامت رایگان و کاهش هزینه های سفر

امکان پیدا کردن میزبان در سفر به کشورهای گرونی مثل کره جنوبی، سنگاپور و هنگ کنگ خیلی بیشتر هست و اکثر شهرهای توریستی کاربرهای فعالی در این سایت دارن و اگه خوش شانس باشین می تونین با اقامت رایگان یه سفر ارزون رو تجربه کنین. 

سفر خارجی ارزان

برای خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل در سراسر جهان، می تونین از طریق سایت آواسیر به صورت اینترنتی، در کمترین زمان ممکن بلیط پروازتون رو خریداری کنین.

date_range سه شنبه 13 شهریور 1397 remove_red_eye 4213 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0