{{ctrl.notification}}
کفش سیندرلا در تایوان

تایوان کشوریست زیبا بر روی جزیره ای که معابد باشکوه آن، طبیعت کم نظیر پارک ها و جنگل های آن همیشه مقصد توریست ها و گردشگران بوده و هست ،امروز در این مطلب آواسیر قصد داریم یکی از زیبایی های متفاوت تایوان رو به شما معرفی کنیم که در سال های اخیر ساخته شده و می تونه واستون حسابی جذاب باشه.
با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

تایوان کفش سیندرلا

همه ما داستان معروف و پر آوازه ی سیندرلا با کفش های بلورینش رو شنیدیم، داستانی که برای هر دختری جذاب و دلنشینه.
البته داستان کفش سیندرلا تایوان به قشنگی سیندرلا قصه ها نیست و متاسفانه پایان تلخی داشته.  

سفر به تایوان
درواقع این کفش بلورین به یاد دختری که در دهه 60 می زیسته ساخته شده، دختری زیباو فقیر که اصالتا اهل سواحل جنوب شرقی تایوان  بوده و چیزی به برگزاری مراسم ازدواجش نمونده بوده که به دلیل مبتلا شدن به نوعی بیماری وخیم، طبیبان مجبور به قطع پاهاش میشن و اینطوری میشه که عروسیش به هم می خوره و دیگه ازدواج نمیکنه و تصمیم می گیره بقیه ی عمر خودشو به تنهایی در یک کلیسا سپری کنه.
کفش سیندرلای تایوان در واقع کلیسایی ست در ساحل چی یی.

کفش سیندرلا
طراحی این کلیسا به شکل یک کفش پاشنه بلند بلوری و با الهام از داستان زندگی دختر فقیر تایوانی، توسط پن تسویی پینگ صورت گرفته.

فضای داخلی کلیسا کفش سیندرلا

این کلیسای زیبا و شکوهمند از 320 قطعه شیشه ای بزرگ آبی رنگ ساخته شده که نمایی بلوری و درخشان به بنا داده. همچنین این کلیسا دارای یک صحن و محوطه روباز مجهز به نورافکن ست و درخشندگی کلیسا رو در شب دوچندان می کنه.

جاذبه های معماری تایوان
این کلیسا درست مانند لنگه کفش به جا مانده ی سیندرلایی غول پیکر ست که در حال دویدن و فرار یک لنگ کفش جادویی شو در ساحل چی یی جا گذاشته.
پن تسویی پینگ با ساخت این بنا قصد داشته مکانی بسازه که هم جنبه روحانی و معنوی داشته باشه و هم مکانی رومانتیک و عاشقانه باشه.

کلیسا کفش سیندرلا

درخشش بی نظیر کفش سیندرلا جاذبه تماشایی تایوان
امروزه زوج های جوان تایوان قبل از برگذاری مراسم عروسی شان برای عکاسی در محیط زیبای این کلیسا به این مکان میان.

اگه تصمیم دارید با خرید بلیط هواپیما به تایوان سفر کنید، بازدید از این کلیسا با معماری خیره کننده رو بهتون پیشنهاد می کنیم.

جاذبه های گردشگری تایوان

خرید آنلاین بلیط هواپیما

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما کافیه که با وارد کردن مبدا و مقصد سفرتون، و مشخص کردن تاریخ پرواز، ایرلاین مورد نظرتون رو انتخاب کنید و با ارزان ترین نرخ خرید تون رو انجام بدید.

 

شماره تماس:

05131700

09150393380

date_range شنبه 14 دی 1398 remove_red_eye 2117 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0