{{ctrl.notification}}
چه مواردی را قبل از خرید بلیط هواپیما چک کنیم؟

یکی از اولین گام ها برای شروع سفر، پیدا کردن پرواز مناسب و خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین، تلفنی و یا مراجعه حضوری است.

مطمئنا هر مسافری برای لذت بردن از تمام لحظه های سفرش نیاز به برنامه ریزی داره. یکی از مهم ترین قسمت های برنامه ریزی برای سفر، انتخاب پرواز مناسب با در نظر گرفتن تمام نکات مهم در هنگام خرید بلیط هواپیما است.

به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مطلب شما رو با تمام موارد مهمی که قبل از خرید بلیط هواپیما باید چک کنید، آشنا کنیم.

با ما در وبلاگ آواسیر همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما

توجه به ساعت پرواز و ساعت رسیدن به مقصد

میشه گفت یکی از مهم ترین مواردی که قبل از خرید بلیط هواپیما باید به آن توجه کنید، ساعت پرواز و محاسبه ساعت رسیدن شما به مقصد است. با توجه به این موضوع که ساعت پرواز شما روی قیمت خرید بلیط هواپیما تاثیر گذار است باید به این نکته توجه کنید که آیا با خرید پرواز ارزان تر بعد از ظهر و رسیدن شب هنگام به مقصد در هزینه هاتون صرفه جویی کردید؟! متاسفانه نه!! چون شما مجبورید به خاطر چند ساعت خوابیدن در هتل هزینه یک روز کامل در هتل رو پرداخت کنید.

کلاس پروازی

می دونید که کلاس های پروازی مختلف نرخ قیمت متفاوتی دارن و خدمات متفاوتی هم در کلاس های مختلف هواپیما ارائه میشه، پس بهتره با توجه به خدمات مورد انتظارتون کلاس پروازی رو انتخاب کنید.

توجه به ایرلاین پرواز

ممکنه در طول روز برای یک مسیر پروازی ایرلاین های متفاوتی پرواز داشته باشند و برای خیلی از مسافر ها مهم هست که با چه ایرلاینی پرواز می کنند، پس در هنگام خرید بلیط هواپیما به ایرلاین پرواز تون دقت کنید.

فرودگاه مقصد

مقایسه قیمت پرواز

بهتره قبل از خرید بلیط هواپیما، نرخ قیمت پرواز ایرلاین های مختلف، پرواز های چارتری و سیستمی  و... رو چک کنید و متناسب با بودجه سفرتون بهترین انتخاب رو انجام بدید.

فرودگاه مقصد

موضوع چک کردن فرودگاه مقصد پرواز، بیشتر برای پرواز های خارجی اهمیت داره. ممکنه پرواز به یک شهر خارجی با دو قیمت متفاوت انجام بشه و پرواز ارزون تر به فرودگاه دور تری از شهر پرواز داشته باشه، در همچین شرایطی شاید به ظاهر بلیط ارزون تری خریده باشید اما هزینه جابجایی  از فرودگاه تا هتل رو در نظر نگرفتید!

ترمینال پرواز

توجه به ترمینال پرواز یکی از مواردی هست که نباید نادیده بگیرید، چون معمولا ترمینال های فرودگاه فاصله زیادی از هم دارند و اگه شما به ترمینال اشتباهی برید ممکنه به موقع به پروازنرسید و پروازتون رو از دست بدید.

امکان استرداد و درصد جریمه کنسلی

یکی از مهم ترین نکاتی کهقبل از خرید بلیط هواپیما باید مورد توجه قرار بگیره، امکان استرداد بلیط و درصد جریمه کنسلی هست. همونطور که می دونید در اکثر پرواز های چارتری امکان کنسلی و استرداد بلیط وجود نداره و در صورتی که نتونید از پرواز استفاده کنید، هیچ مبلغی بابت کنسلی به شما تعلق نمیگیره.

در رابطه با درصد جریمه کنسلی، باید بهتون بگم که ایرلاین های مختلف قوانین استرداد متفاوتی دارند. اگه در رابطه با قطعی شدن سفرتون شک دارید بهتره برای پرواز، بلیط هواپیما سیستمی تهیه کنید و راجع به درصد جریمه کنسلی ایرلاین حتما از پشتیبان پرواز سوال کنید.

بلیط پرواز

خرید بلیط هواپیما با ارزان ترین قیمت

برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی می توانید از طریق سایت رسمی خرید پرواز آواسیر، به صورت اینترنتی و آنلاین بلیط پرواز تون رو خریداری کنید و یا از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان پرواز آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

05131700

09159158244

date_range دوشنبه 05 آبان 1399 remove_red_eye 860 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0