{{ctrl.notification}}
چه اشتباهاتی را در طول سفر انجام ندیم

گاهی اوقات  ممکنه، بدون عمد و کاملا ناخواسته کارهایی رو انجام بدیم که در طول سفر باعث پشیمونی مون بشن. با توجه به هزینه ای که بابت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل پرداخت می کنیم، مطمئنا همه ی ما، دوست داریم سفری دلچسب رو با کلی خاطره های خوب و به یاد موندنی تجربه کنیم. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مطلب، شما رو با رایج ترین اشتباهاتی که می تونه در طول سفر باعث پشیمونی تون بشه آشنا کنیم، با آواسیر همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما

اشتباهاتی که در بین کلی برنامه ریزی برای خوشگذرونی، می تونن باعث پشیمونیتون بشن، ممکنه در نگاه اول به نظرتون پیش پا افتاده و سطحی باشن ولی بدون شک این اشتباهات جزئی هم توانایی این رو دارن که شما رو به راحتی توی دردسر بندازن و روزهایی رو که بابت تفریح و خوشگذرونی هزینه کردین رو خراب کنن. جالبه بدونین که تمامی این اشتباهات به راحتی قابل پیشگیری هستن فقط کافیه دقت تون رو بیشتر کنین.

فشرده چیدن برنامه های سفر

برنامه ریزی کردن برای سفر یک ویژکی مثبت و مهم برای هر گردشگری محسوب میشه، اما اگه موقع برنامه ریزی کردن برای بازدید از جاذبه های گردشگری مختلف، برنامه ها تون رو فشرده و بدون زمان بندی درست بچنید، نه تنها بهتون کمکی نمی کنه، که حتی می تونه باعث فشار و استرس بشه و نتونین از گردش و تفریح تون لذت ببرید. به همین دلیل بهتون توصیه می کنیم که خیلی برنامه های سفرتون رو فشرده نچینید و به خودتون فرصت بدین که از بازدید مکان ها و جاذبه های گردشگری مقصدتون به اندازه کافی لذت ببرید و دست تون برای تجربه های پیش بینی نشده و هیجان انگیز باز باشه!

جاذبه های گردشگری

نگه داشتن تمام پول در یک کیف

یکی از جبران ناپذیر ترین اشتباهات در طول سفر، می تونه نگهداری و گذاشتن  تمام پول در یک جا باشه، چه توی چمدون، چه توی کیف دستی و یا حتی جیب مخفی لباس! فراموش نکنین که هیچ وقت نباید تمام پولتون رو یکجا نگه دارین. به این دلیل که اگه خدایی نکرده کیف یا جیبتون رو زدن و یا چمدونتون دیر رسید و یا تو فرودگاه گم شد، بدون پول نمونین.

سرقت در سفر

چمدون های سنگین

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه که موقع بستن چمدون هاتون، با کلی وسایل و لباس های مختلف، چمدونتون رو پر می کنین و تصور می کنید تمام محتویات چمدون در طول سفر به دردتون میخورن، ولی تجربه ثابت کرده که اکثر مسافرها، نصف وسایل داخل چمدون رو اصلا استفاده نمی کنن! بار و بندیل اضافی و چمدون های زیاد، می تونه در طول سفر حسابی کلافه تون کنه. علاوه بر اینکه موقع خرید بلیط هواپیما باید بابت بار اضافه هزینه پرداخت کنید، زمان رسیدن به مقصد هم با وجود چمدون های زیاد و بار اضافی نمی تونین راحت از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنین و باید بابت جابجایی وسایل تون تا هتل هم هزینه زیادی بپردازین.

چمدون سفر

بی توجهی به رزرو هتل قبل از سفر

یکی از مهمترین مشکلاتی که می تونه در طول سفر باعث دردسر تون بشه، انجام ندادن رزرو هتل قبل از سفر هست. متاسفانه بعضی از مسافرا تصور می کنن اگه حضوری به هتل مراجعه کنند و از نزدیک اتاق های مختلف هتل رو مورد بررسی قرار بدن، احتمالا شانس بیشتری برای انتخاب اتاق بهتر و رزرو هتل ارزون تر دارن. بهتره بدونین که این تصور کاملا اشتباهه و می تونه حسابی به ضرر مسافرها باشه. به این دلیل که شما به محض رسیدن به فرودگاه مقصد، باید برای استراحت و مستقر شدن به هتل مراجعه کنید، حالا تصور کنید که رزرو هتل تون رو به صورت آنلاین انجام ندادین و باید با چمدون هاتون از این هتل به اون هتل سر بزنید و کلی برای رفت و آمد هزینه کنید و در نهایت اگه هتل مورد نظرتون اتاق خالی داشت، با قیمت پیشنهادی خود هتل باید اتاق دلخواهتون رو رزرو کنید.

رزرو هتل

date_range یکشنبه 10 تیر 1397 remove_red_eye 3905 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0