{{ctrl.notification}}
چطور سفر هیجان انگیز تری رو تجربه کنیم

مهم نیست که چند سالتونه یا به چند شهر و کشور سفر کردین! به هر حال سفر کردن می تونه پر از تجربه های جدید و تازه باشه. نمیشه این موضوع رو نادیده گرفت که با اضافه کردن هیجان به این تجربه های جدید، تا چه حدی می تونین  لذت سفر رو افزایش بدین. به همین دلیل ما تصمیم داریم  نکاتی رو به شما آموزش بدیم که سفرتون رو هیجان انگیز تر می کنن. در ادامه این مطلب با آواسیر همراه باشین.

رزرو بلیط

مهمترین نکته ای که برای تجربه یک سفرهیجان انگیز باید رعایت کنین ، اینه که همه مسائل مربوط به خونه و محل کارتون رو برای چند روزی هم که شده فراموش کنید و تنها هدفتون لذت بردن از سفر و تجربه های هیجان انگیزی باشه که در این مسیر قراره واستون اتفاق بیفتن. 

مثل توریست ها بگردین نه مسافرها

اگه از اون دسته مسافرهایی هستین که تصور می کنین، با جمع کردن وسایل سفر، خرید بلیط هواپیما و پیدا کردن گزینه مناسب برای رزرو هتل همه برنامه ریزی های سفرتون رو انجام دادین و می تونین روزهای سفرتون رو تا نزدیک ظهر درهتل بخوابین و عصر ها به بازدید مکان های تفریحی شهر برید و برگردین؛ بهتره بهتون بگم که اینطوری هیچ هیجانی در روزهای سفر شما اتفاق نمی افته!! اگه تصمیم دارین سفرتون پر از تجربه های هیجان انگیز و فراموش نشدنی باشه، باید مثل یک توریست باشین نه یک مسافر! توریست ها به محض روشن شدن هوا برای دیدن گوشه کنار شهر و هر جاذبه و زیبایی در محیط اطرافشون، بیرون میرن و آخر شب بعد از کلی تجربه های جدید و هیجان انگیز، برای خوابیدن و استراحت به هتل بر می گردن.

توریست

فستیوال ها رو از دست ندین

حتما قبل از سفر تاریخ بلیط هواپیما و پروازتون رو با برنامه ها و فستیوال های شهر یا کشور مورد نظرتون هماهنگ کنین و به هیچ وجه شرکت در این برنامه ها رو از دست ندین. این برنامه های تفریحی و جذاب، می تونن شامل فستیوال، تئاتر،مسابقه های مختلف و یا حتی شرکت در یک مراسم عروسی محلی و ساده باشن؛ با شرکت در همچین برنامه هایی، علاوه بر لحظات شاد و خاطره های فراموش نشدنی که واستون به یادگار می مونه، می تونین جلوه و تصویر ویژه ای از فرهنگ مردم شهرها و کشورهای مختلف رو به خوبی درک کنین.

شرکت در فستیوال

جاذبه های بکر رو کشف کنین

جاذبه های گردشگری پر آوازه و معروف هر شهر، با همه شهرت و زیبایی هایی که دارن، همیشه پر از توریست، شلوغی و سر و صدا هستن. به همین دلیل اگه تصمیم دارین سفرتون رو با جاذبه های متنوع و هیجان انگیزی همراه کنید، بهتره  فقط به جاذبه های گردشگری معروف اکتفا نکنین و یه بخشی از سفرتون رو به کشف جاذبه های بکر و ناشناخته اختصاص بدین و حسابی از ماجراجویی کردن لذت ببرین.

مناطق بکر

از امتحان کردن طعم های جدید نترسین

به نظر من اگه به شهری سفر کنین و خودتون رو از چشیدن طعم های جدید و غذاهای سنتی اون منطقه محروم کنین، انگار که به اونجا سفر نکردین  و همیشه یه بخش مهمی از سفرتون ناقص می مونه. مخصوصا اگه به کشوری مثل مالزی سفر می کنین که غذاهای عجیب و غریبی دارن، بهتون پیشنهاد می کنم که تجربه امتحان کردن غذاها و طعم های جدید رو از دست ندین.

غذا در سفر

بدون مقصد بگردین

مطمئنا در طول سفر، وقت نمی کنید که تمام شهر رو ببینید، به همین دلیل بهتون توصیه می کنم برای هیجان انگیز کردن سفر و حداقل، دیدن یه بخش بزرگی از شهر با کمترین هزینه، سوار یکی از اتوبوس های شهر بشین و ببینید سرنوشت شما رو به کجا می بره!

گشت و گذار

date_range یکشنبه 10 تیر 1397 remove_red_eye 5022 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0