{{ctrl.notification}}
چطور در سفرهای خارجی بدون مستر کارت بلیط پرواز بخریم؟

خیلی مواقع پیش میاد که با سفر به یک کشور جدید، تصمیم می گیریم چندین شهر تماشایی از کشور مقصدمون رو ببینیم. حالا با توجه به این موضوع که ما ایرانی نمی تونیم مستر کارت داشته باشیم، اولین سوالی که واسمون پیش میاد اینه که چطوری می تونیم بدون داشتن مستر کارت به صورت آنلاین  بلیط هواپیما شهر جدید رو در کشوردیگه بخریم؟ ما در ادامه این مطلب بهتون می گیم که چطوری می تونین به راحتی بدون نیاز به مستر کارت، در یک کشور خارجی بلیط هواپیما بخرید.

سفرخارجی

خیلی وقت ها مسافرها برای اینکه بتونن به چند شهر از کشور مقصد شون سفر کنن؛ دنبال تورهای ترکیبی میگردن و اگه تور خارجی مورد نظرشون رو پیدا کنن؛ با خرید تور مشکلشون رو حل می کنن و خیلی راحت سفرشون رو شروع می کنن!! اما اگه شما به عنوان یک مسافر، سفر کردن با تور رو دوست نداشته باشین و یا برای شهر های موردنظرتون تور ترکیبی پیدا نکنین، مجبور میشین  خودتون با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در کشورهای خارجی خرید تون رو انجام بدین!

خرید بلیط هواپیما خارجی
دردسرهای نداشتن مستر کارت

نداشتن مستر کارت و حساب های بین المللی همیشه واسه ما ایرانی ها یه مشکل بزرگ بوده؛ مخصوصا در سفرهای خارجیکه مجبوریم، در طول سفرمون پول هامون رو به صورت نقدی با خودمون این طرف و اون طرف ببریم! این مساله حتی باعث میشه که نگرانی مون در طول سفر بیشتر بشه و مدام حواسمون جمع باشه که قربانی جیب بُرها نشیم. این موضوع حتی موقع رزرو آنلاین هتل هم واسمون مشکل ایجاد می کنه چون بدون داشتن مستر کارت نمی تونیم خودمون شخصا رزرو آنلاین هتل مون رو انجام بدیم. ولی خوب به دلیل تحریم ها کاریش نمیشه کرد و وجود سایت هایی که می تونن به عنوان واسطه واسمون رزرو آنلاین انجام بدن تو اینجور مواقع غنیمته!!

مستر کارت در سفرهای خارجی
خرید بلیط هواپیما  بین شهری در سفرهای خارجی:

تصور کنین که در کشور ترکیه و شهر استانبول هستین و شاید بدون برنامه رزی قبلی تصمیم میگیرین ؛حالا که تا اینجا اومدین، یه چند روزی رو هم به آنتالیا سفر کنین و از سواحل زیبای این شهر لذت ببرین. یکی از روش ها اینه که یک روز از سفرتون رو صرف این کنین که دنبال یه آژانس معتبر بگردین و به صورت حضوری خرید بلیط هواپیما برای سفر به آنتالیا رو انجام بدین. اینطوری خیلی راحت یک روز از سفرتون رو از دست میدین و به جای خوشگذرونی و گردش باید توی خیابون ها دنبال آژانس هواپیمایی بگردین. بهترین کار اینه که خرید بلیط هواپیما رو به صورت آنلاین و اینترنتی انجام بدین که برایخرید آنلاین از سایت آژانس های هواپیمایی خارجی باید مستر کارت داشته باشین!! اگه از خودتون می پرسین که پس چطوری می تونیم بلیط مون رو به صورت آنلاین در کمترین زمان ممکن بخریم، اونم وقتی که مستر کارت نداریم؟! باید بهتون بگیم که یه راه حل ساده و راحت واستون داریم که در ادامه همین مطلب، بهتون کاملا توضیح میدیم که چطوری میشه تو وقت و هزینه هایتون برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما بدون داشتن مستر کارت؛ صرفه جویی کنین!
خرید بلیط هواپیما خارجی بین شهری

چطورمیشه بدون داشتن مستر کارت اینترنتی بلیط هواپیما بخریم؟ 

همیشه یادتون بمونه که، روش خرید آنلاین بلیط، بهترین و سریع ترین روش خریده که می تونین تو کمترین زمان ممکن خیلی راحت ارزون ترین بلیط ها رو برای سفرتون پیدا کنین و خرید تون رو انجام بدین. اما نداشتن مستر کارت باعث میشه که شما نتونین خرید بلیط هواپیما تون رو از سایت های خارجی انجام بدین! ولی هنوز می تونین تو هر جایی از جهان از طریق سایت آواسیر و از داخل کشور خریدتون رو با همون کارت های اعتباری بانک خودتون انجام بدین.
خرید اینترنتی بلیط هواپیما

برای مثال اگه شما در شهر استانبول بخواین برای رفتن به آنتالیا بلیط هواپیما بخرین می تونین، از قسمت پرواز های خارجی مبدا و مقصد سفرتون رو انتخاب کنین (مبدا حرکت تون می تونه یه شهر خارجی باشه) و با وارد کردن تاریخ حرکت می تونین لیست تمام پروازهای استانبول به آنتالیا رو ببینین و ارزون ترینبلیط هواپیما برای سفرتون رو انتخاب کنین و تنها با چند کلیک ساده بلیط تون رو بخرین و خیلی راحت سفر کنین.

 

date_range پنجشنبه 02 اسفند 1397 remove_red_eye 2915 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0