{{ctrl.notification}}
چرا رزرو آنلاین هتل به نفع مسافرهاست

میشه گفت از زمانی که تصمیم می گیرین که سفر کنید تا لحظه ای که تایید نهایی رزرو هتل تون رو انجام میدین،  مدام تو انتخاب بهترین گزینه برای رزرو هتل شک و تردید دارین و یا حتی خیلی از مسافرها هنوز با تفکرات قدیمی، ترجیح میدن که با مراجعه حضوری به هتل، اتاق دلخواهشون رو انتخاب و رزرو کنن. ما در این مطلب تصمیم داریم به شما بگیم که چرا رزرو آنلاین هتل به نفع مسافر هاست، با آواسیر همراه باشید.

هتل آنلاین

درسته که کم کم با جا افتادن فرهنگ خرید اینترنتی در کشور ما، خرید های زیادی از طریق اینترنت و به صورت غیر حضوری انجام میشه و صنعت گردشگری و سفر هم از این قافله عقب نمونده. این روزها مسافرها  خیلی راحت و با اعتماد کامل از طریق سایت های معتبر و رسمی مانند آواسیر، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل شون رو انجام میدن و با خیال راحت سفر می کنن. با این وجود، هنوز هم هستن مسافرهایی که تصور می کنن که تمام کارهای سفر رو باید خودشون به صورت مراجعه حضوری انجام بدن و از مزایای رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما و یا تورهای مسافرتی بی خبرن! شاید حتی برای شما هم سوال باشه که چرا ما تاکید داریم که رزرو آنلاین هتل به نفع مسافرهاست!؟ کافیه به مواردی که در ادامه این مطلب بهشون اشاره می کنیم دقت کنین.

رزرو اینترنتی هتل- آواسیر

کاهش هزینه رزرو هتل

اگه موقع سفر کردن، بعد از چک کردن قیمت هتل های مختلف، در سایت هایی که بهتون امکان رزرو آنلاین هتل رو میدن، تصور می کنید که می تونید موقع مراجعه حضوری به هتل ، خیلی راحت اتاق دلخواهتون رو با همون قیمت و یا کمتر رزرو کنید، سخت در اشتباهید!! معمولا سایت ها برای اینکه مشتری رو برای خرید دوباره تشویق کنند، از سود و کمسیونی که هتل در ازای فروش آنلاین بهشون میده، به مشتری های سایت شون تخفیف میدن. در صورتی که با مراجعه حضوری به هتل، نه تنها باید از بین اتاق هایی که خالی هستن انتخاب کنید، بلکه مجبورین با قیمت پیشنهادی هتل رزرو تون رو انجام بدین.

رزرو هتل حضوری

امکان مقایسه خدمات و قیمت

مگه موقع مراجعه حضوری به هتل ها، چندتا هتل رو می تونین از لحاظ خدمات و قیمت با هم مقایسه کنین؟؟ در صورتی که سایت های رزرواسیون آنلاین به شما این امکان رو میدن که در طول چند دقیقه چند هتل مختلف رو هم از لحاظ خدماتی که در اختیارتون قرار میدن و هم از لحاظ نرخ قیمت با هم مقایسه کنین و در نهایت بهترین گزینه رو برای سفر انتخاب و رزرو کنین.

خدمات هتل

صرفه جویی در وقت و هزینه

تصور کنید که تصمیم دارین بدون رزرو انلاین هتل، سفرتون رو شروع کنین و زمانی که به مقصد رسیدین، به صورت حضوری رزرو هتل تون رو انجام بدین، تو این حالت بهتره خودتون رو برای هر شرایطی آماده کنین. حتی اگه قبل سفر راجع به هتل مورد نظرتون تحقیق کرده باشین و با انتخابی انجام داده باشید، زمانی که با خستگی راه و چمدون هاتون وارد هتل می شین، و در صورتی که خوش شانس باشین و هتل اتاق خالی برای اقامت شما داشته باشه، دستتون تو انتخاب اتاق بسته هست و عملا گزینه ای بهتر از پیشنهادی که هتل بهتون میده وجود نداره، چون حتما دوست ندارین با چمدون هاتون و پرداخت هزینه ی اضافی که باید به تاکسی بدین تا شما رو به هتل های مختلف ببره تا در نهایت بهترین گزینه رو انتخاب کنین.

رزرو هتل و صرفه جویی در وقت و هزینه

استفاده از فضای رقابتی در اینترنت

فضای اینترنت برای خیلی از کسب و کارهای آنلاین یه فضای رقابتی هست که موقعیتی فراهم میکنه تا خریدارها بتونن با کمترین قیمت از خریدشون لذت ببرن. برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل هم شرایط به همین صورت هست و کی از سفر ارزون بدش میاد؟! پس خرید اینترنتی بلیط و و رزرو آنلاین هتل هم می تونه فرصتی باشه که شما هم از این فضای رقابتی سود ببرین و سفر ارزون تر ی رو تجربه کنین.

رزرو اتاق در هتل

ما در آواسیر برای راحتی مسافرها، با ارائه امکان جستجو  و رزرو هتل های داخلی و هتل های خارجی شرایطی رو به وجود آوردیم که بتونین در کمترین زمان ممکن برنامه سفرتون رو قطعی کنین و با خیال راحت سفر کنین.

سفری آسان با خدمات آنلاین

date_range دوشنبه 19 شهریور 1397 remove_red_eye 4393 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0