{{ctrl.notification}}
میزان بار مجاز در پرواز های خارجی چقدر است؟

یکی از بزرگترین دغدغه مسافر های پرواز خارجی، میزان بار مجاز در پرواز است.

همینطور که می دونید به همراه داشتن بار اضافی باعث میشه که هزینه ای به عنوان اضافه بار به هزینه های سفرتون افزوده بشه.

برای اینکه همچین اتفاقی رو تجربه نکنید بهتره قبل از خرید بلیط هواپیما، هر ایرلاینی رو انتخاب می کنید، با دقت قوانین مربوط به بار مجاز پرواز تون رو هم مطالعه کنید.

در ادامه این مطلب با وبلاگ آواسیر همراه باشید تا اطلاعات کاملی راجع به میزان بار مجاز پرواز خارجی کسب کنید.

میزان بار پرواز خارجی

اصطلاح baggage weight در بلیط هواپیما

در بلیط هواپیما خریداری شده، دنبال اصطلاح baggage weight بگردید، چون در مقابل این کلمه عددی بر حسب کیلوگرم نوشته شده که نشان دهنده بار مجاز پرواز شماست.

اگه این گزینه رو در بلیط پیدا نکردید بهتره با شرکت یا آژانس هواپیمایی که بلیط هواپیما رو برای شما صادر کرده تماس بگیرید و اطلاعات دقیق رو بپرسید.

مثلا اگه بلیط هواپیما رو از آژانس مسافرتی آواسیر خریداری کردید با شماره 05131700  تماس بگیرید و میزان بار مجاز پرواز تون رو بپرسید.

بار مجاز

پرواز های بدون بار

ممکنه تا حالا شنیده باشید که ایرلاینی هزینه بار نداره و تنها بار مجاز برای خریدار بلیط همان مقدار باری هست که می تونید با خودتون به داخل کابین هواپیما ببرید. باید بهتون بگم که این موضوع به این معنا نیست که شما نمی تونید با خودتون بار ببرید، بلکه هزینه بلیط شما با بار محاسبه نمیشه و برای بار باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنید و پرواز های بدون بار هم به همین دلیل ارزان تر هستند.

برای سفرهای کوله گردی خرید پرواز های بدون بار توصیه میشه، چون اینطوری می تونید در هزینه های سفر تون صرفه جویی کنید.

وزن مجاز بار در پرواز های خارجی

به طور کلی میشه گفت که اکثر ایرلاین ها به شما اجازه حمل 30 کیلوگرم بار رو میدن اما در بعضی پرواز ها بار مجاز به 40 کیلوگرم هم میرسه.

نکته مهم در زمانی که شما پرواز خارجی با وزن 40 کیلوگرم بار دارید. نمی توانید 40 کیلو گرم را در یک چمدان ببرید و حداکثر وزن چمدان شما باید 30 کیلوگرم باشد و برای 40 کیلو بار نیاز به دو چمدان دارید. (این قانون برای سلامتی شخصی که بار شما رو حمل می کنه در نظر گرفته شده.)

وزن بار مجاز

بار مجاز کمتر از 30 کیلو در پرواز های خارجی

جالبه بدونید که ایرلاین هایی هم وجود دارند که بار مجاز پرواز های خارجی رو کمتر از 30 کیلوگرم در نظر گرفتند. به همین دلیل خیلی مهم هست که قبل از خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به میزان بار مجاز دقت کنید.

معمولا ایرلاین های اروپایی مثل هواپیمایی لوفتانزا، بریتیش ایرویز، آسترین، ایرفرانس، کی ال ام و … میزان بار کمتر از 30 کیلوگرم رو برای پرواز های خارجی در نظر گرفته اند.

بار مجاز در کدام ایرلاین ها 30 کیلو گرم است؟

شرکت هایی که میزان بار 30 کیلوگرم رو در بلیط هواپیما لحاظ می کنند شامل شرکت های  هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی امارات، هواپیمایی قطر، هواپیمایی اتحاد، هواپیمایی ترکیش، هواپیمایی عمان، ماهان و … می شود

 

خرید پرواز خارجی با مناسب ترین قیمت

برای خرید مناسب ترین نرخ بلیط هواپیما در مسیر های خارجی متفاوت، می تونید از طذیق شمار ه های زیر با کارشناسان حرفه ای ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید و با خیال آسوده سفر کنید.

شماره تماس:

05131700

09150393380

date_range یکشنبه 27 مهر 1399 remove_red_eye 999 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0