{{ctrl.notification}}
شرایط سفر با هواپیما در دوران کرونا

کم کم با باز شدن مرز ها و شروع سفر های داخی و خارجی، ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی تمهیدات ویژه ای برای سفر در دوران کرونا در نظر گرفتند تا شما به عنوان مسافر در شرایطی امن و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی با آرامش بیشتری سفر کنید.

برای اطلاع از شرایط سفر با هواپیما در دوران کرونا در ادامه این مطلب از وبلاگ آواسیر همراه ما باشید.

سفر با هواپیما در دوران کرونا

این روزها اگه مسافر هستید به همراه داشتن ژل و لوازم ضدعفونی کننده جزو ملزومات سفر محسوب میشه.

شرایط بیماری و وضعیت میزان شیوع ویروس کرونا رو در کشور و یا شهر مقصد تون حتما در نظر بگیرید و با رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و حفظ بهداشت از خود و همراهانتون محافظت کنید.

شرایط ضدعفونی کردن هواپیما ها:

برای تمیزی و بهداشت هواپیما، ایرلاین های مختلف روش های مختلفی رو پیاده سازی می کنند، اکثر ایرلاین ها در فاصله بین هر پرواز به طور کامل و با دقت بخش های مختلف هواپیما رو ضدعفونی می کنند.

برخی از ایرلاین ها از فیلتر هپا برای تصویه هوای داخل کابین در طول پرواز استفاده می کنند که حدود ۹۹ درصد ویروس ها و باکتری های داخل هوا رو از بین می برند.

کوتاه ترین مسیر رو انتخاب کنید

یکی از عوامل مهمی که باید در هنگام خرید بلیط هواپیما بهش توجه بشه، انتخاب کوتاه ترین مسیر ممکن و پرواز های کوتاه مدت برای رسیدن به مقصد هست که احتمال ابتلا به بیماری رو کاهش میده، چون مدت زمان کمتری رو در محیط عمومی می گذرونید.

خرید بلیط پرواز

اهمیت رعاییت پروتکل های بهداشتی رو دست کم نگیرید

جالبه بدنید که یکی از موثر ترین راه ها برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، استفاده از ماسک هست که از طرفی یکی از آسان ترین راهکارهای کاهش خطر ابتلا به کرونا در طول سفر هم محسوب میشه و اگه تصمیم دارید با خرید بلیط هواپیما سفر کنید، بهتره بدونین که هیچ مسافری بدون استفاده از ماسک نمی تونه از پرواز استفاده کنه.

فاصله گذاری در هواپیما

قبل از خرید بلیط هواپیما، به این موضوع توجه داشته باشید که ایرلاینی رو انتخاب کنید که صندلی های میانی رو خالی نگه میدارند و فاصله گذاری در داخل هواپیما رعایت میشه.

تغییر در برنامه پرواز ها

در دوران کرونا باید انتظار هر گونه تغییر در برنامه پرواز ها رو داشته باشید، چون با کم شدن مسافرها، برنامه پرواز های ایرلاین ها کاهش پیدا می کنه و این کاهش پرواز ها گزینه های شما رو در زمینه ی انتخاب ساعت پروازی محدود میکنه.

پرواز

مسئولیت پذیری

فراموش نکنید که مسئولیت پذیری در دوران کرونا اهمیت ویژه ای داره. اگه تصمیم دارید با هواپیما سفر کنید، باید سلامت همسفران تون رو هم در نظر داشته باشید. مهمترین و آسون ترین کاری که برای کاهش شیوع ویروس کرونا انجام بدید، استفاده از ماسک هست.

خرید بلیط هواپیما

با استفاده از سایت رسمی آواسیر می تونید بدون نیاز به مراجعه حضوری به آژانس، از طریق سایت با انتخاب مبدا و مقصد سفر به صورت آنلاین بلیط هواپیما سفرتون رو خریداری کنید و یا از طریق شناره های زیر با همکاران ما تماس بگیرید .

 

شماره تماس با آژانس آواسیر:

05131700

شماره پشتیبانی ۲۴ ساعته خرید اینترنتی بلیط:

09159158244

date_range دوشنبه 21 مهر 1399 remove_red_eye 739 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0