{{ctrl.notification}}
در طول پرواز چه غذاها و خوراکی هایی رو نباید بخوریم

موقع سفرهای هوایی و پرواز، علاوه بر موارد مربوط به سفر، مواردی هستن که باید در طول پرواز رعایت کنین.

یکی از این موارد که امروز در ادامه این مطلب تصمیم داریم در موردش صحبت کنیم غذاهایی هستن که در طول پرواز نباید بخوریم.

با وبلاگ آواسیر همراه باشین  تا  بدونین از خوردن  چه غذاها و خوراکی هایی در طول پرواز دوری کنین.
 

غذا در پرواز

خوردن قهوه و نوشیدنی های کافئین دار

با وجود اینکه خوردن قهوه و نوشیدنی های کافئین دار، در فرودگاه ها به یکی از راه های کاهش استرس پرواز تبدیل شده و مسافرهای زیادی قبل پرواز قهوه می خورن، بهتره بدونین که این کار در پرواز های طولانی می تونه باعث پشیمونی تون بشه.
به این دلیل که احتمالا در طول پرواز به دلیل بی خوابی و رفت و آمد زیاد بابت استفاده از سرویس بهداشتی بغل دستی هاتون رو حسابی کلافه می کنین.

نوشیدن قهوه در هواپیما
بادام زمینی

جالبه بدونین که بادام زمینی به عنوان یک میان وعده پرطرفدار، جزو یکی از آلرژیک ترین آجیل ها هم محسوب میشه و افراد زیادی در سراسر دنیا به بادام زمینی آلرژی دارن.
با توجه به اینکه در طول پرواز، هواپیما درصدی از هوای  داخل کابین رو می چرخونه ممکنه شما با خوردن بادام زمینی باعث شوید که در عرض چند دقیقه شخص آلرژیک درون پرواز در معرض خطر قرار بگیره.
جالبه بدونین که دریک سری از کشور ها ورود بادام زمینی به داخل هواپیما به خاطر همین موضوع ممنوعه!

بادام زمینی

مجرم هایی به نام سیر و پیاز

در طول پرواز چون مدت زمانی رو باید در یک فضای بسته و در کنار آدمهای دیگه سپری کنید، بوی سیر و پیاز در نفس شما می تونه برای دیگران بسیار آزار دهنده باشه.
به خصوص اینکه بوی سیر و پیاز مدت زمان زیادی داخل ئهان باقی می مونن.
با این حال اگه حواستون نبود و قبل از پرواز سیر و پیاز استفاده کردین، خوردن سیب یا برگ نعنا می تونه تا حدودی از مخمصه نجات تون بده و هم خودتون و هم بغل دستی تون کمتر از بوی سیر و پیاز اذیت بشین.

مجرم هایی به نام سیر و پیاز

آب آشامیدنی داخل هواپیما

خیلی از ایرلاین ها به مسافرین بطری آب معدنی میدن ولی تا جایی که می تونین از چای و قهوه داخل پرواز که از  آب داخل هواپیما درست میشن استفاده نکنین.
طبق تحقیقات محیط زیست و بهداشت عمومی  که در سال ۲۰۱۵ در مجله بین المللی به چاپ رسید، مشخص شد که آب داخل هواپیما ها  با وجود باکتری های فعال وضعیت چندان جالبی ندارن و می تونن باعث بیماری بشن.
ما بهتون پیشنهاد  می کنیم که در طول پرواز  یک بطری آب همراه خودتون داشته باشید و از نوشیدن آب داخل هواپیما خود داری کنین.

آب آشامیدنی داخل هواپیما

غذاهای شور و تند

خوردن غذاهای شور و تند مخصوصا در پرواز های طولانی مدت،  می تونه باعث ورم بدن  و تشنگی زیاد بشه. به همین دلییل سعی کنین قبل از پرواز و همچنین در طول پرواز از خوردن غذاهای شور و یا تند پرهیز کنین.

غذاهای تند و شور
میوه خشک برای مسافرین مبتلا به بیماری های تنفسی

اکثر میوه های خشک شده حاوی ماده ای به نام سولفات هستند که  در طول پرواز و با کاهش سطح اکسیژن، باعث ترویج و افزایش حمله در بیماری های تنفسی میشه.
اگه مبتلا به بیماری های تنفسی هستین، میوه خشک جزو خوراکی های ممنوعه در طول پرواز برای شماست.

میوه خشک برای مسافرین مبتلا به بیماری های تنفسی
برای خرید بلیط هواپیما  در تمامی مسیرهای داخلی و خارجی می تونین با ارزون ترین قیمت، به راحتی از طریق سایت آواسیر خرید آنلاین پرواز تون رو انجام بدین و با خیال آسوده سفر کنین.
شماره تماس برای ارتباط با کارشناس پرواز : 05131700
شماره تماس پشتیبانی 24 ساعته : 09159158244

date_range چهارشنبه 03 بهمن 1397 remove_red_eye 3423 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0