{{ctrl.notification}}
خیره کننده ترین معماری ها در سفر به بارسلون

اگه تصمیم دارید با خرید بلیط هواپیما بارسلون به یکی از هیجان انگیز ترین شهرهای اسپانیا سفر کنید، بهترین انتخاب رو انجام دادید.

بارسلون وطن کاتالان هاست. شهری زیبا و پرهیاهو با ساحل آفتابی دلنشین و آبی خوشرنگ دریای مدیترانه، شهر خلاقیت و معماری خیره کننده، شهر نوازندگان دوره گرد و شب های بیدار خیابان.

اگر قصد دارید به شهر زیبا و تمام عیار بارسلون سفر کنید ما رو در آواسیر دنبال کنید تا دیدنی ترین مکان های این شهر رو به شما معرفی کنیم.

بارسلون

کلیسای ساگرادا فامیلیا

کلیسای ساگرادا فامیلیا به گونه ای نماد شهر بارسلونمحسوب میشه. کلیسایی با معماری شگفت انگیز  و حیرت آور که بیشتر شبیه یک نقاشی سورئال هست.

این بنای خیره کننده و البته نیمه کاره، هنر معمار بزرگ اسپانیایی آنتونی گائودی هست. معماری که هیچ اعتقادی به خط راست نداشت و اینگونه شگفتگی خلق کرد، برج های صد متری کلیسا با اشکال عجیبش با خطوط معماری بی نظیر گائودی طراحی شده.

تقریبا در همه ی آثار گائودی اعجاب و شگفتی موج می زنه و البته این کلیسا که در سال 1884 ساخته شد اوج توانایی و هنر  گائودی است.

جالبه بدونید که قرار هست این کلیسا همزمان با صدمین سالگرد فوت گائودی بزرگ، یعنی تا سال 2026 به طور کامل ساخته بشه.

کلیسای ساگرادا فامیلیا

خیابان لارامبلا

تماشای زیبایی های بارسلون رو میشه از خیابان هایش شروع کرد مخصوصا خیابان لارامبلا، خیابانی عریض که به پیاده روی اختصاص داره و دو طرف آن را ساختمان هایی با معماری کم نظیر احاطه کرده. خیابانی که هم روزهای شلوغ و پرهیاهو دارد و هم شب های پر زرق و برق.

لارامبلا پر از دکه های سوغاتی فروشی و مغازه های رنگارنگ، کافه های دنج و رستوران هایی با منوی غذایی دریایی خوشمزه.

همین طور که در امتداد خیابان در حال قدم زدن هستید علاوه بر دیدن شکوه کاخ کاتالونیا، بنای یادبود کلوم و مجسمه کریستوف کلمب  نقاشان پرشور زیادی رو می بینید که در حال خلق هنر خود هستند.

خیابان لارامبلا

کاسا میلا

کاسا میلا شاهکار دیگری از گائودی است. خانه ای بسیار زیبا با معماری عجیب و بی نظیر گائودی که در سال 1905 برای خانواده مشهور میلا طراحی شد.

نمای موج دار خانه، پشت بام و دودکش ها و طراحی اتاق زیرشیروانی، حالتی انتزاعی و آبستره داره. طراحی های گائودی در استفاده تمام و کمال از نور و فضا فراتر از زمان خودش بوده.

به همین دلیل ساخته های او از جاذبه های پربازدید تور اسپانیا و سفر به بارسلون محسوب میشه.

کاسا میلا

باری گوتیک

اگه طرفدار تاریخ و معماری هستید در سفر به بارسلون سری به منطقه گوتیک بزنید در این منطقه بناهای شکوهمند و حیرت انگیز بسیاری از قرون وسطا و دوران باستان خواهید دید که حتی برخی از آنها بار تاریخی دوره حکومت رومی ها در بارسلون رو به دوش می کشه.

از پرآوازه ترین جاذبه های باری  گوتیک ، میدان کهن و باشکوه رویال پلازا است.

باری گوتیک

ساحل بارسلونتا

یکی از بخش های دلنشین سفر به بارسلون، دریا، ساحل و آفتاب دل انگیز، قسمت آفتابی شهر یعنی بارسلونتا هست. منطقه ای رویایی و سرشاز از شور و شادی ست که علاوه بر موج سواری، شنا و قایق سورای، ساحل شنی و رستوران های دریایی آن وسوسه کننده هستند. در امتداد ساحل میشه از دوچرخه سواری و اسکیت هم لذت برد.

ساحل بارسلونتا

خرید بلیط هواپیما بارسلون

برای سفر به شهر شاهکارهای بی نظیر گائودی می تویند با ارزان ترین نرخ های پروازی، از طریق سایت رسمی آواسیر با مناسب ترین قیمت بلیط هواپیما سفرتون رو خریداری کنید و یا برای خرید تور اسپانیا، از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید.

شماهر های تماس:

05131700

09150393380

date_range سه شنبه 08 بهمن 1398 remove_red_eye 1304 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0