{{ctrl.notification}}
خرید تور مالدیو و سفر به سرزمینی رویایی

اگه به دنبال مکانی زیبا و و رویایی برای ریلکس کردن و آرامش هستید بهتره چمدان ها رو ببندید و راهی بهشت دل انگیز مالدیو شوید. در این مطلب از وبلاگ آواسیر به معرفی کوچکترین کشور قاره آسیا خواهیم پرداخت.

مالدیو نگین فیروزه ای اقیانوس هند است که شهر زیبای ماله پایتخت آن هست. این سرزمین اسرار آمیز دارای 202 جزیره قابل سکونت و 88 جزیره توریستی و گردشگری که در آن انواع هتل ها و استراحتگاه های ساحلی زیبا واقع شده.

تور مالدیو

سواحل مرجانی مالدیو

سواحل مرجانی بی نظیر مالدیو با شن و ماسه های سفیدش در کنار رنگ آبی درخشنده اقیانوس و سبزی درختان نارگیل و نخل آن ، چشم اندازی خیره کننده و در نهایت زیباییست.

دراین جزایر آرامش بخش و دل انگیز سرگرمی های هیجانی و لذت بخش زیادی در انتظار شماست، از قایق سواری با قایق های تفریحی گرفته تا ورزش های آبی. همچنین در این سرزمین زیبا برای شما آواز و موسیقی و انواع غذاهای بین المللی و محلی محیاست.

ساحل مرجانی مالدیو

مسجد جامع مالدیو

مسجد جامع مالدیو که در شهر ماله واقع شده با عظمت ترین مسجد کشور مالدیو هست و پیشینه ی ساخت آن به سال 1656 میلادی بر می گرده. طراحی و نمای زیبا مسجد و همچنین مقبره های افراد مشهور و قهرمان مالدیو که در این مسجد قرار گرفته از ویژگی های خاص آن به حساب میاد.

مسجد جامع مالدیو

رستوران سابسیکس (SubSix)

رستوران سابسیکس رستورانی فوق العاده زیبا و مجلل و پرآوازه در دل اقیانوس هندست. داخل رستوران طراحی خیره کننده ای داره، کل سالن با لوسترهای ایتالیایی که همچون الماس می درخشه تزیین شده و فضایی کاملا رویایی و شگفت انگیز در زیر آب خلق کرده.

صرف غذا در این رستوران تجربه ای بی نظیر و به یادماندنی خواهد بود.

رستوران سابسیکس (SubSix)

ساحل مصنوعی ماله (The Artificial Beach)

ساحل مصنوعی ماله نیز زیبایی ها و خوش گذرانی های خاص خودشو داره. در اطراف این ساحل کافه های دنج و رستوران های متعددی وجود داره که برای صرف نوشیدنی و غذا مکانی دلچسبه . در این ساحل شما می تونید از موج سواری، شنا، قایق سواری، غواصی و غیره لذت ببرید یا اینکه در کارناوال و کنسرت های شبانه که برگزار میشه شرکت کنید.

ساحل مصنوعی ماله (The Artificial Beach)

موزه ملی مالدیو

در پارک زیبای سلطان که در شهر ماله واقع شده، موزه ملی مالدیو قرار گرفته و تنها تکه ای ست که بعد از تخریب قصر سلطان به یادگار گذاشته شده.

مجموعه دیدنی موزه شامل: تاج پادشاهی، اسلحه های قدیمی ، زیور آلات و آثار تاریخی ست که جالب توجه ست.

موزه ملی مالیو

جزیره مافوشی (Maafushi)

یکی از جزیره های شهر ماله که طرفدارای زیادی داره جزیره مافوشی هست. این جزیره ی افسون گر دارای سواحل و مناظری با چشم اندازهای عالی و دل پذیره که آوازه ی شور و هیجان آن همه جا پیچیده.

با توجه به محبوبیتی که این جزیره بزرگ و متحیر کننده داره هتل ها و اقامت گاه های بسیاری برای گردشگران در نظر گرفته شده.

جزیره مافوشی (Maafushi)

بازار بزرگ ماهی ماله

اگر از طرفدارای ماهی های تازه و کباب شده هستید در سفر به ماله حتما سری به بازار بزرگ ماهی بزنید. در این بازار بزرگ شما می تونید انواع ماهی های تازه رو خریداری کنید.

بازار بزرگ ماهی ماله

ساحل درخشان جزیره وادهو (Vaadhoo)

جزیره وادهو بهشتی حیرت انگیز و خیره کننده در کشور مالدیو است. ویژگی شاخص این جزیره، درخشش ساحل آن در تاریکی شب هست.

طی یک پدیده طبیعی هنگامی که  دوازه های آسمان رو به تاریکی شب باز میشه امواجی که به ساحل می زنند مانند ستارگان نورانی طاق آسمان به زیبایی هرچه تمام تر می درخشند.

در واقع این پدیده به خاطر وجود فیتوپلانگتون هاست که چنین زیبایی خیره کننده ای رو به وجود آورده.

ساحل درخشان جزیره وادهو (Vaadhoo)

خرید تور مالدیو

برای خرید تور مالدیو و سفری لوکس به این سرزمین رویایی، می تونید از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

05131700

09150393380

date_range چهارشنبه 25 دی 1398 remove_red_eye 1565 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0