{{ctrl.notification}}
توصیه هایی برای راحتی در طول پرواز های طولانی

طی کردن مسیر سفر، شاید یکی از خسته کننده ترین بخش های مسافرت باشه. البته امروزه با پیشرفت صنعت گردشگری خیلی از شهر های گردشگر پذیر مجهز به فرودگاه شدن و خیلی راحت میشه با خرید بلیط هواپیما مسیر رسیدن به مقصد رو راحت تر سپری کرد.

با این وجود در سفرهای طولانی مدت، چندین ساعت نشستن بر روی صندلی های هواپیما هم می تونه ملال آور باشه.

در این مطلب از وبلاگ آواسیر تصمیم داریم بهتون راهکارهایی ارائه بدیم که با خرید بلیط هواپیما آسودگی بیشتری رو در طول میر تجربه کنین.

پرواز طولانی

پوشیدن لباس راحت رو فراموش نکنید

مهمترین مساله برای احساس راحتی بیشتر در طول پرواز، انتخاب لباس مناسب برای پوشیدن در طول مسیر سفر هست.

لباسی انتخاب کنین که بعد از ده ساعت نشستن در هواپیما، باز هم احساس راحتی کنین.

سیستم تهویه هواپیما می تونه بهتون حس سرما بده، به همین دلیل بد نیست با پوشیدن چندلایه لباس نازک، دمای بدنتون رو متعادل کنین‌.

پوشیدن لباس راحت رو فراموش نکنید

کفش های خیلی گرم میتونه کلافه تون کنه

در طول پرواز هر موردی که احساس راحتی شما رو ازتون بگیره، آزار دهنده هست. مخصوصا پوشیدن کفش های گرم و یا چکمه که حسابی باعث کلافه شدنتون میشن. به همین دلیل سعی کنید یک کفش سبک و راحت و البته خنک بپوشید.

کفش مناسب در طول پرواز

برای خوابیدن آماده باشید

در رواز ای طولانی مدت، خوابیدن در طول مسیر می تونه بهترین گزینه باشه. مخصوصا اگه قراره پروازتون چندین ساعت طول بکشه بهتره هر چیزی که برای زک خواب راحت نیاز دارین همراه خودتون داشته باشین.

وسایلی مثل بالش مسافرتی راحت، گوش گیر، چشم بند خواب و هر وسیله دیگه ای که فکر می کنین بتونه برای یک خواب راحت کمک تون کنه.

خوابیدن در طول پرواز

چمدون های بزرگ و وسایل غیر ضروری ممنوع

حتی تصور اینکه یک چمدون بزرگ و با کلی وسیله با خودتون این طرف و اون طرف ببرین هم وحشتناکه.

سعی کنید وسایل غیر ضروری با خودتون به سفر نبرین و وسایل خیلی ضروری که ممکنه در طول پرواز لازمتون بشن رو در یک کیف دستی و دم دست بزارین.

چمدون بزرگ ممنوع

در پرواز های طولانی بدون تحرک نباشید

بی تحرک بودن در پرواز های طولانی علاوه بر عصبی شدن می تونه باعث ورم پاها و اختلال در گردش خون در اندام هاتون بشه. به همین دلیل سعی کنید گردش خون رو در پاهاتون با انجام ورزش های ملایم روی صندلی حفظ کنین، و هر دو ساعت از روی صندلی بلند بشید.

داخل هواپیما هیچ جای خاصی به جز طول راهرو برای قدم زدن وجود نداره، ولی حرکت کردن در هواپیما برای کشش پاها و کمک به راحت خوابیدن تون هم مفیده.

داستان آدمهای جدید می تونه واستون جالب باشه

سفر کردن به آدم فرصت میده که با آدمها و فرهنگ های متفاوت آشنا بشن. اگه مسیر طولانی در پیش دارین چرا این آشنایی رو با همسفرهاتون در طول پرواز شروع نمی کنین!

پرواز های طولانی یک فرصت عالی برای آشنایی با آدمهای جدید و شنیدن داستان های سفرشونه. حتی ممکنه موقع پیاده شدن از هواپیما برای خودتون همسفر جدیدی پیدا کرده باشین.

همسفر پرواز

انتخاب ایرلاین مناسب برای پرواز های طولانی مدت

وقتی که قراره مدت زمان طولانی رو در هواپیما و در حال پرواز بر فراز آسمون ها باشین، پیدا کردن ایرلاین مناسب برای پرواز یکی از مهمترین انتخاب های سفرتون محسوب میشه.

ما بهتون توصیه می کنیم که قبل از خرید بلیط هواپیما راجع به شرکت های هواپیمایی مختلف تحقیق کنین و در نهایت ایرلاینی رو برای پرواز های طولانی انتخاب کنین که صندلی های راحتی داشته باشن و فاصله بین صندلی ها بیش از ۴۳ سانتی متر باشن و البته پذیرایی مناسبی هم در طول پرواز داشته باشن.
انتخاب ایرلاین مناسب برای پرواز

برای خرید بلیط هواپیما داخلی و پرواز های خارجی با ارزان ترین نرخ با شماره ۰۵۱۳۱۷۰۰ تماس بگیرین.

date_range دوشنبه 08 بهمن 1397 remove_red_eye 3305 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0