{{ctrl.notification}}
تنها سفر کردن چه مزایایی واستون داره؟

گاهی بد نیست برای به دست آوردن تجربه های جدید و محک زدن خودمان در زندگی، از حاشیه امن زندگی مان بیرون بیاییم و تنهایی، کمی به دنبال ماجراجویی در شهرها و مکان های دیدنی جدید باشیم. به همین دلیل توصیه می کنیم هر زمان که احساس کردید از زندگی روزمره خسته شدید و نیاز به استراحت دارید، با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، چمدان سفرتان را ببندید و ماجراجویی خودتان را آغاز کنید. ما در ادامه این مطلب شما را با مزایای تنها سفر کردن آشنا می کنیم با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

تنها سفر کردن

از مزایای سفر کردن و کشف دنیای هیجان انگیز اطرافمان که بگذریم، نوبت به مزایای تنها سفر کردن می رسد. برای شروع بهتر است بدانید که تنها سفر کردن، کاملا با آن سفر کسل کننده و غمگینی که در ذهنتان تصور می کنید، متفاوت است. چون قرار نیست در سکوت و خلوت خودتان از چند جاذبه گردشگری دیدن کنید و برگردید. بخش مهمی از سفر شامل تغییراتی هست که در وجود ما، رفتارمان و طرز فکرمان ایجاد می شود و ما را به درک خاصی از محیط اطراف و جهانی که در آن زندگی می کنیم می رساند. این موضوع شاید در سفرهای خانوادگی و دوستانه کمتر خودش را نشان بدهد، ولی یکی از بزرگترین دستاورد های تنها سفر کردن خواهد بود.

خرید بلیط هواپیما

مزایای تنها سفر کردن:

مستقل بودن و آزادی در انتخاب ها

اینکه مجبور باشید، زمانبندی سفرتان را با برنامه های دیگران هماهنگ کنید، یکی از مشکلات سفرهای دوستانه و یا خانوادگی است. در صورتیکه برای تنها سفر کردن نیازی به انتظار کشیدن برای زمان مناسب برای همسفرانتان ندارید و کافیست کارهای مربوط به خرید بلیط و رزرو هتل تان را انجام دهید و راهی سفر شوید. برای تک تک برنامه های سفر و جاذبه های دیدنی و زمان های استراحت تان به تنهایی تصمیم می گیرید و در تمامی انتخاب هایتان آزادی و استقلال کامل خواهید داشت.

مستقل بودن در تنها سفر کردن

به خودتان تکیه کردن را می آموزید

برای خیلی از جهانگردانی که تنها سفر می کنند، جهان مانند کلاس درسی بزرگ و بی پایان استاست. در طول سفر از خوشگذرانی هایتان لذت می برید و در مواجه با مشکلات درس می گیرید. زمانی که شما تنها سفر می کنید، یاد می گیرید که برای حل مشکلات و مسائل پیش بینی نشده، باید تنها به خودتان تکیه کنید و با حل کردن موانع آن هم به تنهایی احساس فوق العاده ای نسبت به خودتان و توانایی هایتان خواهید داشت.

تور خارجی ارزان

دوستان زیادی پیدا می کنید

تنها سفر کردن به این معنا نیست که شما قرار است همه لحظه های سفرتان را تنها سپری کنید. اتفاقاً برعکس، تنها سفر کردن به شما فرصت ارتباط برقرار کردن و آشنایی با افراد جدید را می دهد. حتی اگر زیادی اهل معاشرت باشید در طول سفرتان دوستان زیادی پیدا می کنید و فرصت آشنایی بیشتری با فرهنگ ها و آداب و رسوم مردم شهرها و کشورهای دیگر خواهید داشت. البته در این بابت سعی کنید حسابی حواستان را جمع کنید ‌و بدانید نیازی نیست همه جا و به همه بگویید که تنها سفر می کنید.

دوستان جدید در سفر

خودتان را کشف می کنید

البته که ممکن است لحظه هایی در سفرتان احساس تنهایی کنید ولی همین تنهایی فرصتی است که خودتان و جنبه های متفاوتی از شخصیت تان را در طول سفر بیشتر بشنایید. شاید باور این موضوع چندان راحت نباشد ولی همین تنها سفر کردن و تنهایی تصمیم گرفتن می تواند علایق واقعی و توانمندی هایتان را به شما نشان دهد.

سفر و خرید تور

می توانید تجربه های عجیب و غریب داشته باشید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در طول سفر های دوستانه و یا خانوادگی دلتان بخواهد چیزی را تجربه کنید که به نظر دیگران عجیب بوده، برای مثال شاید شما دلتان بخواهد در سفر به سنگاپور خوردن قورباغه و یا سوسک را امتحان کنید و این کار به نظر همسفرانتان عجیب باشد و شما را منصرف کنند، اما وقتی تنها سفر می کنید، این شما هستید که تصمیم می گیرید.

 تجربیات هیجان انگیز در سفر                                        

date_range جمعه 17 اسفند 1397 remove_red_eye 1259 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0