{{ctrl.notification}}
بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت

شاید شما هم با چک کردن نرخ بلیط هواپیما برای خرید پرواز سفرتون، ببه این موضوع فکر کرده باشید که بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت، چه زمانی هست؟

بهتره بدونید که عوامل مختلفی رو قیمت بلیط هواپیما تاثیر میزارن، مثل تعیین کلاس نرخی در پرواز های سیستمی و بالا و پایین شدن های لحظه ای در پرواز های چارتری.

با این حال زمان هایی وجود دارن که میشه گفت بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت هستند و ما در ادامه این مطلب، تصمیم داریم شما رو با این زمان ها آشنا کنیم.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت

احتمال خرید بلیط هواپیما ارزان در ایام پیک سفر وجود داره!؟

اولین نکته برای تجربه سفر های مقرون به صرفه با خرید بلیط هواپیما ارزون قیمت، این هست که بدونید در ایام پیک سفر، خبری از خرید بلیط هواپیما ارزون قیمت نیست.

اگه تصمیم دارید در ایام پیک سفر کنید، این موضوع رو در نظر داشته باشید که هر چه سریع تر بلیط هواپیما سفر تون رو بخرید، می تونید پرواز با نرخ پایین تری بخرید چون همیشه کلاس های نرخی پایین تر، زودتر به فروش می رسند.

بلیط هواپیما

پس برای سفر در ایام پیک هر چه سریع تر اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید، با احتمال بیشتری، موفق به خرید بلیط پرواز ارزان تر می شید.

از سفر نکردن دیگران استفاده کنید

شاید دارید از خودتون می پرسین که چطوری از سفر نکردن دیگران به نفع خودم استفاده کنم؟! باید بهتون بگم که با خرید پرواز های چارتر لحظه آخری، با تخفیف ها و آفر های ویژه می تونید از تجربه یک سفر مقرون به صرفه لذت ببرید.

تور ارزان بلیط چارتر

 زمانی که دیگران مشغول آماده شدن برای عید نورورز هستن و کمتر سفر می کنن، شما سفر کنید،  معمولا در ایام قبل از عید و سال نو تخفیف های خوبی برای پرواز های لحظه آخری می تونید پیدا کنید.

یکی دیگه از فرصت های استفاده کردن از چارتر های لحظه آخری زمان پایان تعطیلات نوروز هست که همه از سفر و گردش برگشتن و تقاضای مردم برای سفر کردن کم میشه و نرخ قیمت بلیط هواپیما چارتری حسابی کاهش پیدا می کنه.

پرواز چارتر لحظه آخری

خرید بلیط هواپیما با مناسب ترین قیمت

اگه تصمیم دارید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما با ارزان ترین قیمت، سفرتون رو آغاز کنید، می تونید برای خرید پرواز به سایت رسمی خرید بلیط هواپیما آواسیر مراجعه کنید و با مقاسه قیمت پرواز ایرلاین های مختلف، مناسب ترین بلیط هواپیما را برای سفرتان انتخاب و با فاصله چند کلیک، به صورت آنلاین خریداری کنید.

و یا می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان حرفه ای ما در دپارتمان پرواز آواسیر، تماس بگیرید و با خیال راحت سفر کنید.

شماره های تماس:

05131700

09159158244

 

date_range دوشنبه 12 آبان 1399 remove_red_eye 1425 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0