{{ctrl.notification}}
برای سفر به چه کشور هایی نیاز به ویزای شینگن داریم؟

تا حالا اسم اروپای بدون مرز رو شنیدین؟ منطقه ای پر از کشورهای توریستی جذاب مثل پاریس، بارسلون ، جزایر یونان و .... که هر توریست و گردشگری دوست داره بهشون سفر کنه.

به همین دلیل هست که اکثر گردشگرها و جهانگرد ها دنبال گرفتن ویزای شینگن و خرید بلیط هواپیما برای سفر به کشور های حوضه شینگن هستند.

البته نمیشه از این موضوع گذشت که سفر به کشورهای حوزه ی  شینگن به این راحتی ها نیست که شما بلیط هواپیما تون رو بخرین، رزرو هتل تون رو انجام بدین و خیلی راحت بهتون ویزا شینگن بدن.

بنا به دلایلی گرفتن ویزای شینگن برای گردشگران و توریست های ایرانی با سخت گیری هایی همراه هست که گاهی وقت ها انتظارش رو نداریم. به همین دلیل بهتره با یه سری نکات راجع به منطقه ی شینگن آشنا بشیم.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

درخواست ویزا شینگن

شما تصورتون از اروپای بدون مرز چطوریه؟ شاید واسه شماه هم جالب باشه که بدونین، 26 کشور حوزه ی شینگن، واقعا هیچ مرز مشخصی ندارن  و هیچ کنترل مرزی تو این کشورها انجام نمی شه!! اگه سفرتون در ناحیه ی شینگن رو بدون خرید بلیط هواپیما و از طریق زمینی ادامه بدین و بخواین از یک کشوری مثل هلند با ماشین به بلژیک برین، واقعا هیچ تابلو مرزی نداره که بفهمین کِی از هلند خارج  و وارد بلژیک شدین، فقط از طریق جی پی اس می تونین بفهمین که مرز رو رد کردین؛ این کشورها واقعا بدون مرزن!!

از بین کشورهای حوزه ی شینگن؛ کشور های یونان و مالتا، با بقیه کشورهای منطقه شینگن مرز زمینی ندارن  ولی با ویزا یک بار ورود میشه به این کشورها هم وارد شد؛ چون مرزهای هوایی هم بین کشورهای حوزه ی شینگن حذف شده.

کشورهای حوزه شینگن

با دریافت ویزای شینگن، به چه کشورهایی می تونین سفر کنیم؟

فرانسه (France)

دانمارک (Denmark)

یونان (Greece)

بلژیک (Belgium)

استونی(Estonia)

اتریش (Austria)

جمهوری چک (Czech Republic)

آلمان (Germany)

مجارستان (Hungary)

فنلاند (Finland)

لتونی(lativa)

لیتوانی(Lithuania)

هلند (netherlands)

ایسلند (Iceland)

ایتالیا (Italy)

لوکزامبورگ (Luxembourg)

اسلواکی (Slovakia)

مالت (Malta)

لیختن اشتاین (Liechtenstein)

پرتغال (Portugal)

اسلونی (Slovenia)

نروژ (Norway)

سوئیس (Switzerland)

لهستان (Poland)

اسپانیا (Spain)

سوئد (Sweden)

سفر به اروپا

از بین این 26 کشوری که عضو ناحیه ی شینگن هستن؛ 17تا شون داخل ایران سفارت دارن، که می تونین از طریق هر کدوم از این سفارتخونه ها، برای گرفتن ویزای شینگن اقدام کنین.

در ضمن یه خبر خوش هم  واستون داریم؛ می تونین با داشتن ویزای شینگن،علاوه بر 26 کشور بالا که عضو پیمان شینگن هستن، به ۴ تا کشور کوچولوی اروپایی که عضو محدوده شینگن نیستن ولی بین کشورهای ناحیه ی شینگن گیر کردن هم سفر کنین:

واتیکان (Vatican)

سن مارینو (San Marino)

موناکو (Monaco)

آندورا (Andorra)

کافیه حواستون به تاریخ اعتبار ویزاتون باشه، در ضمن بهتره این موضوع رو بدونین که خیلی از این کشورها، در صورتی بهتون اجازه ورود میدن که حداقل یک بار از ویزاتون استفاده کرده باشین.

ویزای اروپا

اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان ممکن

اگر برای دریافت ویزا شینگن و سفر به اروپای بدون مرز به دنبال ساده ترین راه هستید، می تونید خرید تور اروپا و دریافت ویزا شینگن رو به کارشناسان حرفه ای ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر بسپارید.

شماره تماس:

05131700

date_range یکشنبه 08 دی 1398 remove_red_eye 742 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0