{{ctrl.notification}}
برای جهانگردی نیازی نیست میلیونر باشین

اکثر آدما وقتی یه جهانگرد رو می بینن، اولین چیزی که به ذهن شون میرسه این هست که حتما کسی که داره دنیارو میگرده یا خودش خیلی پول داره یا پدر پولداری داره که هزینه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل های لوکس شون رو میده.

 ما تصمیم داریم در ادامه این مطلب؛ این طرز فکر رو برای همیشه از بین ببریم و بهتون یه دیدگاه جدید برای جهانگردی بدیم.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

جهانگردی با آواسیر

اگه شماهم عاشق سفر به دور دنیا و جهانگردی هستین، بهتره بدونین که برای جهانگرد شدن لازم نیست که میلیونر باشین.
آدم های زیادی در سراسر دنیا وجود دارن که با یه کوله پشتی و دوچرخه هم سفرشون به دور دنیا رو شروع کردن و کوله بار تجربه هاشون پر از اتفاقات هیجان انگیزه!
ما تو این مطلب نمی خوایم بهتون بگیم که یه دوچرخه بردارین و استارت سفر به دور دنیا رو بزنین، ما می خوایم بهتون یاد بدیم که چطوری با کمترین هزینه سفر کنین و بدون هتل های مجلل و تور های لاکچری هم میشه از سفر لذت برد.
برای تجربه سفرهای خارجی ارزون قیمت آماده هستین؟!
برای اولین توصیه باید بهتون بگیم که از نزدیک ترین کشورها شروع کنین، کشورهایی که گرون محسوب نمیشن و میشه با خرید بلیط هواپیما ارزون قیمت و رزرو هتل مناسب، سفر ارزون تری رو تجربه کنین.

هزینه سفر های خارجی

چه طور می تونیم یه سفر خارجی ارزون داشته باشیم؟

با خودتون دودوتا چهارتا کنین و بعد از بررسی کردن موارد مهمی که برای شما در سفر وجود دارن، سبک سفرتون رو انتخاب کنین!
می تونین با مراجعه به آژانس مسافرتی یه تور ارزون و قیمت مناسب پیدا کنین، یا خودتون با خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین و رزرو هتل از سایت های گردشگری معتبر کارهای سفرتون رو انجام بدید.
در کل مسافرها به دو دسته تقسیم میشن؛ مسافرهایی که ترجیح میدن کارای خرید تور شون رو به آژانس های مسافرتی بسپرن و با خیال راحت سفر کنن و مسافرهایی که ترجیح میدن که کارای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل شون رو خودشون انجام بدن!
شما جزو کدوم دسته هستین؟

تور خارجی ارزان قیمت

شروع سفر خارجی ارزون قیمت بدون تور:

اگه می خواین سفر خارجی ارزون بدون تور رو تجربه کنین، بهترین راه اینه که به جای مراجعه حضوری به آژانس های هواپیمایی مختلف تو شهرتون، همینطوری که راحت تو خونتون نشستین، با یه کامپیوتر یا لپ تاپ و یا حتی با گوشی موبایلتون، وارد اینترنت بشین و یه سایت رسمی خرید بلیط هواپیما پیدا کنین. با جستجوی اینترنتی بلیط هواپیما، گزینه های بیشتری واسه مقایسه کردن نرخ قیمت بلیط ها دارین. می تونین ارزون ترین بلیط به مقصدتون رو، به صورت آنلاین ازسامانه خرید بلیط هواپیما بخرین، اینطوری شانستون واسه خرید بلیط ارزان هواپیما خیلی بیشتر میشه، البته تا وقتی از رزرو هتل تون هم مطمئن نشدین، نمیشه گفت یه سفر خارجی ارزون در پیش دارین؛ واسه همین رزرو اینترنتی هتل ، نه تنها خیالتون رو بابت محل اقامت تون در سفر راحت می کنه، بلکه باعث میشه با پرداخت پول کمتری، یعنی با یه نرخ پایین تر هتل تون رو رزرو کنین؛ چون تو اینترنت دستتون تو انتخاب هتل با قیمت های متفاوت بازه.

سفر خارجی ارزان بدون تور

سفر خارجی ارزون با تور:

تور های مسافرتی دو نوع هستن : تور های لوکس و گرون  و تورهای معمولی و ارزون، اگه می خواین سفرتون  رو با تور برین ولی واستون گرون تموم نشه؛ باید تور ارزون روانتخاب کنین، که امکانات کمتری هم در اختیارتون قرار میدن و معمولا هتل های 2 و 3 ستاره و ارزون تری رو واسه مسافرها در نظر می گیرن، که اتفقا برای افرادی که می خوان سفر ارزونی رو تجربه کنن خیلی هم خوبه. ولی بهتر از این تور های ارزون، تورهای لحظه آخری هستن، که با خرید تور ارزون به یه سفر با کیفیت تر میرین، معمولا تور های لحظه آخری انتخاب های خوبی هستن که، تو مواقعی که تقاضا واسه سفر کم میشه، پیش میان؛ اگه خیلی خوش شانس باشین، می تونین چند ساعت مونده به حرکت، با یه قیمت خیلی خوب بخرینشون.

تور خارجی ارزان آواسیر

date_range جمعه 17 اسفند 1397 remove_red_eye 1231 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0