{{ctrl.notification}}
با خرید تور باکو بازدید از چه جاذبه هایی رو فراموش نکنیم؟

باکوی آذربایجان شهری ست با معماری تماشایی و دیدنی که در کنار یادواره های خاک خورده ی دوره کمونیسم و سنگفرش اروپایی خیابان هایش، آسمان خراش های آسیایی و مدرن به چشم می خوره.

اگه تصمیم دارید که با خرید تور باکوبه این شهر زیبای پرجاذبه و توریستی سفر کنید و ضمن بازدید از دیدنی هاش، طعم لذیذ کباب و آش آذری رو بچشید ما رو در آواسیر دنبال کنید تا با مکان های دیدنی تور باکو بیشتر آشنا شوید.

تور باکو

بازدید از شهر قدیم باکو

شهر قدیم باکو که با نام ایچری شهر شناخته میشه شهری زیباست که تاریخ آن به قرن دوازدهم برمی گرده، ایچری شهر با برج تاریخی دختر و قصر شیروان شاهش در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده. گشت و گذار در کوچه و خیابان های تنگ و باریک که در حصار معماری سنگی خانه های قدیمی ست و شنیدن صدای ساز و موسیقی که در آن طنین اندازست، حال و هوای دیگه ای داره. قدم زدن بین خانه های سنگی که با بوته های سبز و گل های رنگارنگ تزئین شده، نشستن در کافه های دنج و چشیدن طعم غذای سنتی در رستوران های محلی نقلی آن تجربه ای به یاد ماندنیست.

بازدید از شهر قدیم باکو

بازدید از بلوار ساحلی باکو

بلوار ساحلی باکو در کرانه دریاچه خزر با فضایی سرسبز از درختان کنار بلوار، جلوه ای زیبا و دل انگیز به خیابان اصلی شهر بخشیده که پاتوق دوره همی های شبانه ی نوازدنگان و زوج ها و خانواده هاست. نسیم خنکی که از سمت دریا به ساحل سنگفرش شده ی باکو می وزه که پیاده روی و دوچرخه سواری رو لذت بخش هست. همچنین در حوالی این بلوار مرکز خریدی وجود داره که برای خرید اجناس مناسبی داره.

بازدید از بلوار ساحلی باکو

بازدید از برج دختر در تور باکو

از با اهمیت ترین مکان های شهر قدیمی باکو برج دختر است. برج دختر با بلندای 29 متری که افسانه ها و داستان های جالب و شنیدنی زیادی درباره آن نقل میشه بنایی دیدنی ست. این بنای پرآوازه تور باکو مربوط به قرن دوازدهم میشه البته بنای قبلی آن 1000 سال قدمت داشته که تخریب شده. با این وجود این برج تاریخی همچنان از جاذبه های زببای باکو به حساب میاد.

بازدید از برج دختر در تور باکو

بازدید از قصر شیروان شاه در تور باکو

یکی دیگه از زیبایی های شهر قدیم باکو قصر شیروان شاه است. ساختمان ماسه سنگی بنا و دیوان خانه اش با گنبد های هشت ضلعی که داره در سرسبزی درختان اطرافش چشم انداز و نمایی زیبا و چشم نواز داره.
طاق های سنگی کنده کاری شده ی آن ظرافت خاص و کم نظیری داره.

بازدید از قصر شیروان شاه در تور باکو

بازدید از مرکز فرهنگی حیدر علی اف در تور باکو

از شگفت انگیزترین سازه های مدرن باکو مرکز فرهنگی حیدر علی اف است که با دستان هنرمند و خلاق زاها حدید به صورت آبستره و انتزاعی طراحی و خلق شده. سازه ای مواج و بی نظیر به رنگ سفید که نمایی فوق العاده داره. در این مرکز علاوه بر نمایشگاه مربوط به لوازم ، هدایا، اتومبیل ها و لباس های حیدر علی اف، محل برگذاری کنسرت ها و برنامه های هنری و فرهنگی ست.

بازدید از مرکز فرهنگی حیدر علی اف در تور باکو

بازدید از میدان فانتین در تور باکو

یکی از پرنشاط ترین و سرسبزترین مکان های باکو میدان فانتین آنست که برای پیاده روی ،قدم زدن و غذا خوردن در رستوران های روباز آن مکانی دلنشین ست. شب های خوش آب و هوای فانتین با نورپردازی های چشمگیر فواره های میدان و نوشیدن چای و قهوه در کافه های دنج و روباز  دلچسب و دل پذیرست.

بازدید از میدان فانتین در تور باکو

خرید تور باکو با مناسب ترین قیمت

برای اطلاع از آفر های ویژه و ارزان ترین نرخ خرید بلیط هواپیما و تور  باکو کافیست از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید و با مناسب ترین قیمت سفر کنید.

شماره های تماس:

05131700

09150393380

date_range پنجشنبه 10 بهمن 1398 remove_red_eye 1177 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0