{{ctrl.notification}}
با خرید تور ایتالیا بازدید از کدام شهر ها رو از دست ندهیم

وقتی حرف از کشور ایتالیا میشه معمولا همه ایتالیا رو با رم و ونیز و میلان می شناسید. اما زیبایی های هنری و معماری ایتالیا به این سه شهر محدود نمیشه در این مطلب از وبلاگ آواسیر، سعی کردیم تا از هر شهر ایتالیا یک مکان دیدنی به شما معرفی کنیم.

پس اگه دلتون می خواد بدونید که با خرید تور ایتالیا بازدید از کدام شهر ها رو نباید از دست بدید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

تور ایتالیا

ایتالیا کشوری ست در جنوب اروپا و مرکز دریای مدیترانه. کشوری پربار از آثار هنری و معماری که بیشتر از نصف جاذبه هایش در یونسکو به ثبت رسیده.

شهر ورونا ایتالیا

شهر ورونا شهری ست با روح عشق و هنر. این شهر کهنسال دیرینه همان شهر رومئو و ژولیت ست. در این شهر شگفت انگیز، آمفی تئاتر چند هزارساله ای وجود دارد که امروزه در آن کنسرت های موسیقی مختلفی برگزار میشه و به نوعی تاریخ هنری ورونا رو زنده نگه می داره.

شهر ورونا ایتالیا

جزیره البا ایتالیا

جزیره البا، جزیره ای با سواحل و مناظر  فوق العاده زیبا که تاریخی دیرینه داره.
در این جزیره از دو هزار سال قبل قومیت های مختلفی رو به خود دیده، ناپلئون یکی از افراد مشهوری که در این جزیره ویلاهای تابستانی و زمستانی داشته که امروزه از همین ویلاها به عنوان محل اقامت توریست ها و گردشگران این جزیره استفاده میشه و بین مسافران تور ایتالیا حسابی پر طرفدار هست.

جزیره البا ایتالیا

پارک ملی گرن پارادایز ایتالیا

پارک ملی گرن پارادایز در طبیعت بی نظیر و خیره کننده آلپ قرار گرفته.
در فصل بهار دامنه پر گل کوهها در سرسبزی چشم انداز تماشایی و آرام بخش آن زمینه رو برای گرفتن عکس های یادگاری مهیا میکنه.

گردشگران این منظقه تابستان رو از کوهپیمایی و زمستان رو از اسکی لذت می برند. این پارک ملی در ابتدا منطقه حفاظتی جانوران بوده ولی اکنون جاذبه ی گردشگری ایتالیاست.

پارک ملی گرن پارادایز ایتالیا

قصر داسال  شهر اربینو ایتالیا

قصر داسال بنایی ست با نمای باشکوه و زیبا که مربوط به دوره رنسانس است. پیشینه بنا به هفت قرن پیش برمی گرده.
این قصر تقریبا شاهد شادی ها و غم های ۶۰۰ نفری بوده که در این سال های دراز در آن زندگی می کردند.
با بازسازی هایی که طی سال ها در قصر داسال صورت گرفته تقریبا چهره ۱۵ قرن خودش رو حفظ کرده.
امروزه در قسمتی از این قصر گالری ملی مارکه قرار گرفته که در آن کلکسیونی از نقاشی های دوره رنسانس به نمایش گذاشته میشه.

قصر داسال  شهر اربینو ایتالیا

آبنمای تروی در شهر رم ایتالیا

آبنمای تروی در رم  را نیکولای سالوی در سال 1762 می سازه و در واقع او با ساخت این آبنمای زیبا، نبرد نپتون رو به تصویر کشیده. اما سالهاست که مردم رم و توریست ها این باور رو دارند که اگه برای سلامتی و عشق در حوضچه این آبنما سکه بیاندازند عشقشون پایدار میشه.
به همین دلیل آبنمای تروی رم تبدیل به مکانی رومانتیک و خاطره ساز برای زوج هایی شده که با خرید تور ایتالیا راهی شهر زیبای رم می شوند.

آبنمای تروی در شهر رم ایتالیا

سانتا ماریا دل گرازی در شهر میلان ایتالیا

سانتا ماریا یا کلیسای مریم مقدس در شهر میلان واقع شده، معماری کمنظیر و فوق العاده ی این بنا، طراحی زیبای سالن ها و ورودی پر نور صومعه فضایی کاملا معنوی داره که متعلق به دوره رنسانس است.
به جز معماری کلیسا که قابل توجه ست، وجود تابلوی شاهکارِ شام آخر لئوناردو داوینچی در این کلیسا جذابیت کلیسا رو در جذب توریست چندین برابر کرده.

سانتا ماریا دل گرازی در شهر میلان ایتالیا

ساسی دی ماترا در شهر ماترا ایتالیا

در شهر ماترای ایتالیا غارهایی نه هزار ساله در دل سنگ وجود دارند که در واقع خانه های ایتالیایی های آن موقع بوده. امروزه از این غارها به عنوان کافه و محل اقامت توریست ها استفاده میشه. ساسی دی ماترا به قدری دیدنی و شگفت انگیز داره که توریست های زیادی برای بازدید از آن  در تور ساسی دی ماترا شرکت می کنند.

ساسی دی ماترا در شهر ماترا ایتالیا

کلیسای سنت مارکز در شهر ونیز ایتالیا

کلیسای سنت مارکز یک کلیسای معروف و شناخته شده در ونیز ایتالیاست که در قرن یازده ساخته شده. تماشای معماری بی نظیر و حیرت انگیز آن، کاشی کاری ها و طرح های طلاکوب شده، نمای گنبد و نقاشی های دیواره های آن چشم های هر بیننده ای رو خیره می کنه.

کلیسای سنت مارکز در شهر ونیز ایتالیا

مانارولا شهر سینکیوتر ایتالیا

مانارولا در واقع یک مجموعه ی روستایی که از با قدمت ترین شهر سینکیوتر ایتالیا به حساب میاد. مانارولا طبیعت بکر و زیبایی داره، خانه های رنگارنگی که بر بلندای کوه های صخره ای آن در مجاورت  آب های آبی مدیترانه واقع شده زیبایی های روستا رو صد چندان کرده. شما در مانارولا هیچ چیز مدرنی نمی بینید مثلا هیچ جاده ای برای اتومبیل نداره و راه های رسیدن به روستا با قطار و یا با قایق هست.

مانارولا شهر سینکیوتر ایتالیا

خرید تور ایتالیا

برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در ایتالیا، می تونید از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید.

شماره تماس:

05131700

09150393380

 

date_range یکشنبه 08 دی 1398 remove_red_eye 1293 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0