{{ctrl.notification}}
اگر تنها سفر می کنین به این نکات توجه کنید

گاهی اوقات آدم دلش می خواد بدون اینکه منتظر موقعیت مناسب برای خانواده و دوستاش بمونه، خیلی راحت هر زمانی که احساس کرد که نیاز به سفر کردن داره، تنهایی بلیط هواپیما سفرش رو بخره، واسه اقامتش در طول سفر یک گزینه مناسب برای رزرو هتل انتخاب کنه و با بستن چمدونش آماده سفر بشه. اگه شما هم جزو آدمایی هستین که تنها سفر کردن رو ترجیح میدین، بهتره به نکات مهمی که در این نوع سفر اهمیت زیادی دارن توجه کنین. به همین دلیل ما تصمیم داریم شما رو با این نکات آشنا کنیم با آواسیر همراه باشین.

خرید بلیط هواپیما و سفر به دور دست ها

تنها سفر کردن به یک شهر یا یک کشور جدید و تجربه کلی ماجراجویی هیجان انگیز، در ابتدای راه می تونه باعث دلهره و تردید تون بشه ولی بهتره بدونین تنها سفر کردن هم مزایای خودش روداره و خیلی وقتها، می تونه شروع بزرگ ترین تغییر ها درشخصیت و حتی سبک زندگی تون بشه. پس اگه تصمیم گرفتین یه سفر متفاوت رو برای خودتون رقم بزنین بدون درنگ، بلیط هواپیما سفرتون رو بخرین، چمدونتون رو ببندین و اجازه ندین غفلت کردن از مسائل کوچک سفرتون رو خراب کنن.

خودتون رو دسته کم نگیرین

اولین و مهمترین چیزی که یک مسافر تنها باید همراه خودش ببره، اعتماد به نفسه، اینکه بتونین تو هر شرایطی به خودتون اعتماد کنین و با کوچک ترین مشکلی به خودتون ترس راه ندین. بهتره تا جایی که می تونین این حس اعتماد به نفس رو توی رفتار و چهره تون نشون بدین، اینطوری کمتر توجه دیگران رو به خودتون جلب می کنین و شدیدا بهتون توصیه می کنم که حتی موقع گم کردن مقصد هم، به هیچ وجه نزارید کسی بفهمه که شما گیج و سردرگم هستین  و مشکلات احتمالی رو با آرامش حل کنین.

اعتماد به نفس در سفر

دیگران رو در جریان کارهاتون بزارین

درسته که دارین تنهایی سفر می کنین ولی این موضوع به این معنا نیست که قراره دیگران راجع به برنامه های سفرتون ندونن. این موضوع در امنیت تون در طول سفر تاثیر میزاره! بهتره خانواده یا دوستانتون رو در جریان هتل محل اقامت، مسیرهای پروازی و برنامه های سفرتون قرار بدین.

سفر

موقع خرید بلیط هواپیما به زمان رسیدن پرواز تون دقت کنین

یکی دیگه از مهمترین نکاتی که موقع تنها سفر کردن می تونه شما رو توی دردسر بندازه، زمان رسیدن به مقصد سفرتونه! به همین دلیل هم بهتره موقع خرید بلیط هواپیما، به ساعت پرواز توجه کنین و سعی کنید بلیط هواپیمایی رو بخرید که در طول روز به مقصد برسه، درسته که گاهی اوقات میشه با خرید بلیط هواپیما پروازی که نیمه شب به مقصد می رسه سفر ارزون تری رو تجربه کرد، اما این موضوع موقع تنها سفر کردن اصلا ایده خوبی نیست و بهتره تو اینجور مواقع امنیت داشتن رو به صرفه جویی کردن ترجیح بدین.

فرودگاه

 بی خیال شب گردی بشین

 اکثر مسافرها و توریست ها ترجیح میدن تا جایی که می تونن از لحظات سفر و تفریحات شون لذت ببرن، البته در سفرهای گروهی و دسته جمعی، می تونین تا جایی که دوست دارین از شبگردی و تفریحات شبانه حسابی لذت ببرین اما زمانی که تنها سفر می کنین، باید حواستون به رفت و آمد هاتون باشه و اگه برای رزرو هتل، گزینه های خارج از مناطق توریستی رو انتخاب کردین، بهتره بی خیال شب گردی بشین و در طول روز به گردش و تفریح بپردازین. اما اگه تفریحات شبانه واستون اهمیت دارن و دوست دارین تا نیمه های شب خوشگذرونی کنین، بهتره منطقه های توریستی رو برای رزرو هتل انتخاب کنین.

خرید بلیط برای تنها سفر کگردن

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از سایت های رسمی و معتبر

سایت های رسمی و معتبری مثل آواسیر، که با خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و یا خرید تور های داخلی و خارجی مختلف بهتون پشتیبانی 24 ساعته میدن، گزینه های مناسبی برای خرید بلیط و سفر کردن هستن، مخصوصا اگه دارین تنها سفر کردن رو تجربه می کنین، یک تیم پشتیبانی قوی می تونه حسابی به دردتون بخوره.

سایت خرید بلیط هواپیما

date_range چهارشنبه 27 تیر 1397 remove_red_eye 4623 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0