{{ctrl.notification}}
7 راهکار ساده برای خرید بلیط هواپیما ارزان تر

کاهش بودجه سفر و صرفه جویی در هزینه های خرید بلیط پرواز و رزرو هتل، می تونه در طولانی کردن مدت زمان سفر و حتی در انتخاب تفریحات سفرتون هم تاثیر داشته باشه، به همین دلیله که اکثر گردشگران با استفاده از ترفندها و راهکارهای مختلف سعی می کنند، بلیط هواپیما ارزون تری برای سفرشون پیدا کنن. اگه شما هم برای سفر کردن به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزون تر هستید، می تونید با خوندن این مطلب، با راهکارهای مهمی که برای خرید بلیط هواپیما ارزون قیمت بهتون ارائه میدیم، سفر مقرون به صرفه ای رو تجربه کنید، با آواسیر همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما ارزون

ترفندهایی برای خرید بلیط هواپیما ارزان تر:

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

شاید از خودتون بپرسین که خرید اینترنتی بلیط هواپیما، چطوری می تونه ارزون تر از خرید حضوری بلیط باشه و در کل چه فرقی می کنه بلیط رو از چه طریقی بخریم!! درواقع باید بهتون بگیم که یکی از مهمترین مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما، همین موضوع خرید ارزون تر بلیط هست که با توجه به امکان مقایسه قیمت بلیط ایرلاین های مختلف از طریق سایت، قدرت انتخاب بیشتری به خریدار میده، در حالی که با مراجعه حضوری به آژانس های خرید بلیط، امکان مقایسه کمتری دارید و در نهایت باید از بین گزینه هایی که به شما پیشنهاد میشه، مناسب ترین ها رو انتخاب کنید. در نتیجه با خرید آنلاین بلیط هواپیما شانس شما برای خرید بلیط ارزون تر، بیشتر میشه.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

روزهای وسط هفته گزینه های بهتری هستن

اگه تا به حال قیمت پرواز های آخر هفته و اواسط هفته رو با هم مقایسه کرده باشین، احتمالا متوجه تغییر نرخ های پروازی و ارزان تر بودن بلیط هواپیما در روزهای وسط هفته شدین. بهتره بدونین که معمولا مسافرها در تعطیلات آخر هفته، بیشتر تصمیم به سفر میگیرن و همین بالا رفتن تقاضای سفر، دلیلی برای افزایش قیمت خرید بلیط هواپیما میشه بنابراین روزهای وسط هفته گزینه های بهتری برای خرید بلیط ارزون تر هستن.

خرید بلیط پرواز

تور ها و بلیط های چارتری رو چک کنین

با اینکه نمیشه گفت که همیشه سفر کردن با تورها و یا بلیط های چارتری ارزون تر و به صرفه تره، اما گاهی اوقات می تونین با خرید بلیط چارتر زیر قیمت و یا تور های چارتر لحظه آخری، خیلی ارزون تر از اون چیزی که فکر می کنین، سفر کنین.

از چک کردن فرودگاه های مختلف غافل نشین

قبل از خرید بلیط هواپیما، مخصوصا در سفر های خارجی بهتره، تعداد فرودگاه های مقصد سفرتون رو چک کنین و اگه بیشتر از یک فرودگاه داشت، حتما قیمت پرواز به فرودگاه های مختلف شهر رو با هم مقایسه کنید. معمولا هزینه خرید بلیط پرواز به فرودگاه های کوچکتر نسبت به فرودگاه های بین المللی کمتره و به شما این امکان رو میده تا با خرید بلیط ارزون تر سفر کنید.

فرودگاه پرواز

استفاده کردن از تخفیف های ایرلاین ها

گاهی اوقات، ایرلاین ها به مناسبت های مختلف، در بازه های زمانی خاصی، تخفیف های ویژه ای ارائه می کنند که می تونه فرصت مناسبی برای سفرهای ارزون تر باشه. معمولا سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما در خبرنامه های سایت و شبکه های اجتماعی خود، این تخفیف ها رو به مسافرها اطلاع رسانی می کنند.

تخفیف خرید بلیط هواپیما

انتخاب زمان مناسب برای سفر کردن

طبیعتاً در ایام پیک سفر ( ایام تعطیلات)، با توجه به تقاضای بالای مسافرها، هزینه سفر افزایش پیدا می کنه و جالبه بدونین که این افزایش هزینه ها، شامل بالا رفتن قیمت بلیط هواپیما، رزرو هتل و حتی تفریحات پر طرفدار منطقه هم میشه. به همین خاطر بهتون توصیه می کنیم که برای خرید بلیط هواپیما ارزون تر، بیخیال سفر کردن در ایام پیک سفر و تعطیلات بشین.

زمان مناسب برای خرید بلیط هواپیما

زودتر از دیگران باخبر بشین

میشه گفت، زمان با ارزش ترین و مهمترین عامل تو هر کاری محسوب میشه، در رابطه با سفر کردن هم اگه زودتر از دیگران از تخفیف ها و تور های لحظه آخری ارزون با خبر بشین، شانس بیشتری برای تجربه سفری ارزون تر دارین. به همین دلیل بهتره با عضو شدن در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و کانال تلگرام آواسیر به عنوان یک سامانه معتبر برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی و همچنین پوشش عالی سیستم رزرو هتل در شهرهای داخلی و خارجی، زودتر از دیگران در جریان تخفیف ها و آفرهای ویژه قرار بگیرید و در نهایت ارزون تر سفر کنید.

آفر خرید بلیط چارتر

در ضمن می تونین برای خرید پرواز و تورهای داخلی و خارجی، از طریق شماره ی 05131700 با مجموعه آواسیر در تماس باشین.

date_range سه شنبه 05 تیر 1397 remove_red_eye 5271 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0