{{ctrl.notification}}
نکات مهم خرید بلیط هواپیما برای بچه ها

سفرهوایی همراه با بچه ها شرایط و تعرفه های متفاوتی داره، شاید سوال های زیادی راجع به خرید بلیط هواپیما برای بچه ها توی ذهن تون داشته باشین.
به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مطلب، به سوالات شما درباره ی خرید بلیط هواپیما برای بچه ها جواب بدیم.

در ادامه این مطلب با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خانوادگی

قیمت بلیط هواپیما بچه ها با بزرگسالان فرق داره؟

باید بهتون بگیم که بله! نرخ قیمت بلیط هواپیما برای بچه ها با توجه به ایرلاین پرواز  و در سفرهای خارجی و پرواز های بین المللی،  با توجه به قوانین کشور های مختلف می تونه متفاوت باشه.

البته مهمترین نکته ای که موقع خرید بلیط هواپیما برای بچه ها باید بهش توجه کنین، خرید بلیط سیستمی یا بلیط چارتری هست.
چون نوع بلیط و اینکه آیا سیستمی هست یا چارتری، روی قیمت خرید بلیط هواپیما برای بچه ها تاثیر گذاره!

شاید تفاوت قیمت خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری برای پرواز بزرگسال تفاوت قیمت چندانی نداشته باشه، اما برای خرید پرواز بچه ها می تونین حسابی تو هزینه ها تون صرفه جویی کنین.

قیمت بلیط هواپیما کودک

قیمت خرید بلیط هواپیما سیستمی برای بچه ها


بلیط های سیستمی، بلیط هایی هستن که توسط خود ایرلاین ها قیمت گذاری میشن.
یکی از بهترین ویژه گی های پرواز سیستمی، تخفیف هایی هست که برای بلیط پرواز کودک و نوزاد در نظر گرفته میشه.
با این وجود، بهتره بدونین که ایرلاین های مختلف، قوانین متفاوتی برای قیمت خرید بلیط هواپیما کودک دارن و با توجه به ایرلاینی که برای پروازتون انتخاب می کنین، نرخ قیمت بلیط پروازتون هم متفاوته.
قیمت بلیط هواپیما سیستمی برای کودک زیر 2 سال: پرواز بچه های زیر 2 سال به صورت رایگان انجام میشه، چون در طول پرواز نیاز به صندلی ندارن  در واقع فقط هزینه بیمه پرواز بهشون تعلق می گیره.

قیمت بلیط هواپیما سیستمی برای بچه های 2 تا 12 سال: خوشبختانه برای خرید پرواز کودک بین 2 تا 12 سال، می تونین با خرید بلیط هواپیما سیستمی تو هزینه هاتون صرفه جویی کنین. جالبه بدونین که اکثر ایرلاین های داخلی، برای خرید بلیط هواپیما کودک 2 تا 12 سال، حدود 50 درصد تخفیف میدن.

بنابراین بهتون توصیه می کنیم برای خرید بلیط هواپیما در سفرهای خانوادگی، بلیط پرواز بچه ها رو حتما سیستمی بخرین تا از تخفیف های ایرلاین ها استفاده کنین.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

قیمت خرید بلیط هواپیما چارتری برای بچه ها

بلیط های چارتری، بلیط هایی هستن که توسط چارتر کننده ها قیمت گذاری میشن و قوانین مختلفی برای نرخ ها و حتی کنسلی بلیط دارن.

قیمت بلیط هواپیما چارتر برای بچه های زیر 2 سال: پرواز بچه های زیر 2 سال به صورت رایگان انجام میشه، چون در طول پرواز نیاز به صندلی ندارن  در واقع فقط هزینه بیمه پرواز بهشون تعلق می گیره.

قیمت خرید بلیط چارتری برای بچه های 2 تا 12 سال: نرخ بلیط چارتری برای بچه های بین 2 تا 12 سال بدون تخفیف و مطابق با نرخ بزرگسال محاسبه میشه.
تخفیف خرید بلیط هواپیما برای بچه ها

نرخ قیمت بلیط پرواز بچه ها در پرواز های بین المللی:

نرخ تخفیف بلیط کودک در کشورهای مختلف قوانین مخصوص به خودشون رو دارن. به همین دلیل باید با توجه به کشور مقصدتون و ایرلاین پرواز انتخابی تون، نرخ قیمت بلیط هواپیما کودک رو چک کنید.
در پرواز های خارجی، حتی برای کودک زیر 2 سال هم، پرواز رایگان نیست. با وجود اینکه کودک زیر 2 سال نیاز به صندلی نداره، با این حال هم هزینه ی بیمه و هم هزینه ی مالیات که معمولا 10 تا 15 درصد هزینه ی بلیط بزرگسال هست، باید پرداخت بشه.

در ضمن توجه داشته باشین که این درصد تخفیف کاملا تقریبیه و قطعی نیست حتی دو تا ایرلاین مختلف که به یک مقصد خارجی پرواز دارن، قیمت ها و تخفیف هاشون می تونه کاملا متفاوت باشه.
 قیمت بلیط هواپیمای بچه های 2 تا 12 سال: معمولا قیمت  بلیط هواپیما کودک زیر 12 سال، یه چیزی حدود 70 تا 75 درصد نرخ بلیط پرواز بزرگسال هست. اما اگه همین پروازهای خارجی چارتری باشه، اونوقت هیچ تخفیفی به کودک زیر 12 سال تعلق نمی گیره، و هزینه ی بلیط باید به صورت کامل پرداخت بشه.
بلیط هواپیما بچه ها در پروازهای خارجی

سایت رسمی آواسیر به عنوان کامل ترین مرجع خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بهتون این امکان رو میده تا با ارزون ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن، بلیط هواپیما سفرتون رو به صورت آنلاین خریداری کنید.

شماره تماس: 05131700
شماره پشتیبانی 24 ساعته: 09159158244

 

date_range یکشنبه 25 آذر 1397 remove_red_eye 3730 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0