{{ctrl.notification}}
نکات مهم انتخاب بهترین گزینه برای رزرو هتل

زمانی که تصمیم به سفر می گیرید ، موضوع رزرو هتل در کنار خرید بلیط هواپیما یکی از مهمترین انتخاب های شما محسوب میشه.

هتل به عنوان مکانی برای استراحت کردن، بخش آرامش دهنده سفر شماست و طبیعتاً شرایط هتل انتخابی رابطه مستقیمی با آسایش و آرامش شما در طول سفر داره.
شرایط ایده آل یک هتل برای هر مسافری می تونه معنای متفاوتی داشته باشه و بهتره بدونین که لزوماً شما نباید تصور کنید که تنها با رزرو هتل 5 ستاره می تونین شرایط ایده آلی رو در زمان استراحت تون تجربه کنید.
ما تصمیم داریم در ادامه این مطلب بهتون آموزش بدیم که چطوری می تونین با رزرو هتل 3 ستاره با کیفیت، اقامت پر از آرامشی رو تجربه کنین.
با وبلاگ آواسیر همراه باشید.
رزرو هتل

به موقعیت مکانی هتل توجه کنین

در اکثر شهر های توریستی، هتل های نزدیک به مناطق و جاذبه های گردشگری، قیمت های بالاتری دارن ولی جالبه بدونین که با یه حساب سر انگشتی می بینین که هزینه های رفت و آمد می تونه با قیمت رزرو هتل نزدیک به جاذبه های گردشگری برابری کنه.
پس بهتره موقعیت مکانی هتل تون رو با توجه به جاذبه های مورد علاقه تون انتخای کنین تا از لحاظ رفت و آمد راحت باشید.
اگه هزینه های رزرو هتل واستون خیلی مهمه می تونین هتل تون رو در نزدیکی ایستگاه و وسایل حمل و نقل عمومی انتخاب کنین تا در هزینه های اقامت تون هم صرفه جویی کرده باشین.
موقعیت مکانی رزرو هتل

از آفر های ویژه و تخفیفات فصلی هتل ها استفاده کنین


اگه تا حالا از طریق سایت های گردشگری، به صورت آنلاین هزینه های رزرو هتل رو چک کرده باشین، حتما تخفیف های فصلی هتل ها توجهتون رو جلب کردن.
اکثر هتل ها در فصل های کم سفر تخفیف های ویژه ای ارائه میدن و با عضو شدن در کانال تلگرام آواسیر می تونین از این فرصت ها برای سفرهای ارزون و مقرون به صرفه استفاده کنین.
آفر های ویژه رزرو هتل

فاصله هتل تا فروئدگاه یا راه آهن خیلی مهمه
 

یکی از مهمترین نکاتی که باید در زمان رزرو هتل، بهش توجه کنین فاصله هتل تا فرودگاه یا راه آهن مقصدتونه!
به خصوص اگه هتل ترانسفر فرودگاهی نداشته باشه.
با وجود اینکه هتل های دور از فرودگاه، معمولا قیمت های ارزون تری دارن. ولی باید توجه داشته باشین که در صورتی که هتل شما ترانسفر فرودگاهی نداشته باشه، باید همون اختلاف هزینه  رو بابت حمل و نقل تا هتل مورد نظرتون بپردازید.
فاصله هتل تا فرودگاه

چه امکانات و خدماتی از هتل انتظار دارین؟

اگه برای لذت بردن از اقامت تون، امکانات خاصی مد نظرتون هست، حتما موقع رزرو هتل به این نکته دقت کنین که آیا هتل انتخابی شما خدمات مورد نظرتون رو ارائه میده ؟!

امکانات هتل
توجه کردن به قوانین و مقررات هتل ها خیلی مهمه
 

درسته که تقریبا تمام هتل ها قوانین و مقررات یکسانی برای نظم و حفظ آرامش مسافران دارن، با این حال قوانینی هم وجود دارن که می تونن در هتل های مختلف متفاوت باشن.
مثلا فرض کنین که شما در طول سفر تصمیم دارین که حیوان خونگی تون رو هم با خودتون ببرین ، برای این موضوع حتما قبل از رزرو هتل باید قوانین هتل رو برای ورود حیوانات خونگی چک کنین.
قوانین رزرو هتل

قبل از رزرو هتل نظرات دیگران رو بخونین

برای تحقیق کردن راجع به امکانات و شرایط هتل موردنظرتون، دنیای اینترنت و وبلاگ سایت های گردشگری بهترین گزینه هستن چون بهتون این امکان رو میدن تا نظرات مثبت و منفی مسافران هتل های مختلف رو بخونین.
رزرو هتل آنلاین

توجه به ساعت تحویل و تخلیه هتل

قبل از رزرو هتل حتما ساعت تحویل و یا تخلیه هتل رو چک کنین، چون این موضوع می تونه روی تصمیم گیری برای ساعت پرواز و خرید بلیط هواپیما شما تاثیر بزاره.
ساعت تحویل اتاق هتل

رزرو آنلاین هتل

با مراجعه به سایت آواسیر، علاوه بر خرید اینترنتی بلیط هواپیما، می تونین به راحتی هتل دلخواه تون رو انتخاب و به صورت آنلاین رزرو هتل تون رو در کوتاه ترین زمان ممکن انجام بدین. و یا از طریق شماره تلفن 05131700 با کارشناسان حرفه ای آواسیر در تماس باشین.

date_range پنجشنبه 27 دی 1397 remove_red_eye 3748 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0